ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Common rail, πάει για τα 3.000 bar!

Denso_Diesel Common Rail system 2500 bar

Η κόντρα με το… μπαρόμετρο σε ότι αφορά στα συστήματα ψεκασμού των πετρελαιοκινητήρων καλά κρατεί.

Delphi 3000 bar common railΠριν από μερικές εβδομάδες η Denso ανακοίνωσε νέας γενιάς common rail με πίεση στα 2.500 bar (είναι αυτό που τοποθετείται μεταξύ άλλων και στους νέους ντίζελ της Volvo). Η κόντρα με το… μπαρόμετρο σε ότι αφορά στα συστήματα ψεκασμού των πετρελαιοκινητήρων καλά κρατεί μιας και η ιαπωνική εταιρία ανακοίνωσε πως εξελίσσει ήδη common rail στα 3.000 bar!

Φυσικά υπάρχουν και άλλοι προμηθευτές εξαρτημάτων που δουλεύουν σε παρόμοια συστήματα υπερυψηλής πίεσης όπως η Delphi που έχει ήδη εισάγει «τριχίλιαρο» common rail για κινητήρες φορτηγών. Ο λόγος που χρειάζεται τόσο υψηλή πίεση είναι η ποιοτικότερη καύση του ντίζελ που έχει ως αποτέλεσμα λιγότερους ρύπους ενώ οι ειδικοί αναφέρουν πως το όριο βρίσκεται κάπου κοντά στα 3.000 bar.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. εχω ενα τζιπ lant crouizer 3000 κυβικα εχω προβλημα με τις πιεσεις εχω καθαρισει τα μπεκ δουλεψε για λιγες μερες σωστα αλλα μετα παλι τα ιδια .δοκιμασα με φαρμακα με καθαρο πετρελαιο αλλα τιποτα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!