ΔΟΚΙΜΕΣ

Chevrolet Spark 1.0 [test drive]

 Chevrolet Spark (MY 2013)

Με μια σειρά αισθητικών αλλαγών και με σούπερ τιμή το Spark παραμένει μια από τις καλύτερες «αστικές» επιλογές…

Μετά από αρκετό διάστημα πετυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά το μικρότερο Chevrolet συνεχίζει ανανεωμένο στα σημεία. Οι αισθητικές αλλαγές συνάδουν με το πρότυπο ενός τυπικού facelift και εντοπίζονται στα γνωστά επανασχεδιασμένα στοιχεία (προφυλακτήρες, φωτιστικά σώματα, μάσκα κ.λπ.) προσδίδοντας την απαραίτητη φρεσκάδα για την συνέχεια. Μικρής έκτασης είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό όπου υπάρχουν μερικές περισσότερες θήκες για μικροαντικείμενα, footrest για να ξεκουράζεται το αριστερό πόδι και λαβή ώστε η πόρτα του πορτμπαγκάζ να ανοίγει και απέξω.

Ούτως ή άλλως το κόμπακτ και δυναμικό σχεδιαστικά αμάξωμα του Spark δεν άφηνε περιθώρια για να μπει το νυστέρι πιο βαθιά ενώ το μήκος των 3,59 μέτρων παραμένει ένα από τα δυνατά σημεία μιας και το Spark μπορεί να παρκάρει σε απίθανα σημεία. Μάλιστα, η περιμετρική ορατότητα είναι πολύ καλή και σε συνδυασμό με το ελαφρύ τιμόνι το παρκάρισμα μετατρέπεται σε παιχνίδι.

Βέβαια, αυτός που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι του Spark εκτιμά τον οικονομικό τρόπο κίνησης που προσφέρει ο 4κύλινδρος 1.000άρης με ισχύ 68 ίππους καθώς ακόμη και με τον κλιματισμό ενεργοποιημένο η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 6,5 λτ/100 χλμ. Επιπρόσθετα, το Spark προφυλάσσει την τσέπη του καταναλωτή και με τέλη 101,7 ευρώ/έτος τοποθετείται ανταγωνιστικά ανάμεσα στα μοντέλα της κατηγορίας.

Γενικότερα το Spark είναι ένα ευκολοδήγητο αυτοκίνητο πόλης με καλορυθμισμένη ανάρτηση προσφέροντας άνεση ακόμη και σε κακής ποιότητας οδοστρώματα. Ακόμη και μακριά όμως από την πόλη εκφράζει εμπιστοσύνη με το σταθερό πάτημά του και καλό ταξίδι με καλή ποιότητα κύλισης. Οι κλίσεις στις στροφές είναι λογικές ενώ τέσσερις επιβάτες θα κινηθούν με άνεση. Φυσικά, λόγω των μικρών διαστάσεων του αμαξώματος τα 170 λίτρα του πορτμπαγκάζ θα καλύψουν τις ανάγκες της ημέρας και όχι διακοπών μιας οικογένειας.

Ολοκληρώνοντας, δύσκολα θα βρεις κάποιο άλλο μοντέλο που να ζητά λιγότερα από 7.000 ευρώ (με όφελος απόσυρσης + έκπτωση εταιρίας) με πολύ καλή σχέση αξίας/τιμής ενώ με λίγα περισσότερα χρήματα υπάρχουν οι πλουσιότερες εκδόσεις εξοπλισμού με διάφορα στοιχεία εξοπλισμού και άνεσης.

Chevrlolet Spark 1.0 F/L – Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 995 cc
Διάμετρος x διαδρομή 68,5 x 67,5 mm
Διάταξη/κύλινδροι τετρακύλινδρος σε σειρά
Ισχύς 50 kW (68 PS) / 6.400 rpm
Ροπή 93 Nm (9,5 kgm) / 4.800 rpm
Τροφοδοσία Βενζινοκινητήρας ατμοσφαιρικός με ψεκασμό πολλαπλών σημείων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 15,3 sec
Τελική ταχύτητα 152 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 6,4 lt/100 km
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική 6,6 / 4,1 / 5,0 lt/100 km
Ρεζερβουάρ 35 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 546 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 5
Εκπομπή CO2 118 g/km
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο Μηχανικό 5 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Ημιάκαμπτος άξονας
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/ταμπούρα
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Goodyear Duragrip 77T, 165/60 R15
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με υδραυλική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 3640x1600x1520 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1410/1415 mm
Μεταξόνιο 2375 mm
Χώρος αποσκευών 170-570 lt
Απόβαρο 865 kg
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: από 8.480 € (από 6.990€ με όφελος απόσυρσης + προσφορά εταιρίας)

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!