NEA

BMW, νέα 5άρα με 3κύλινδρο μοτέρ!

P90053744

Η νέα Σειρά 5 που θα κυκλοφορήσει το καλοκαίρι του 2016 θα διαθέτει και 3κυλινδρη έκδοση, τουλάχιστον την ντίζελ…

Το downsizing και η υπερτροφοδότηση έχουν πάρει για τα καλά τα πάνω τους. Η Ford ετοιμάζεται να ρίξει στην αγορά από το νέο έτος το 3κύλινδρο Mondeo, η Volvo ετοιμάζει ίδιας διάταξης μοτέρ, μέχρι και η Mercedes E-Class με την Ε180 θα έχει για πρώτη φορά στην ιστορία της 1.600άρη κινητήρα. H BMW δεν σκοπεύει να μείνει έξω από τον… 3κύλινδρο χορό μιας και τα νέας γενιάς 1.500άρια μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου θα τοποθετηθούν από μοντέλα της MINI έως και της BMW.

BMW-5-NEW-1Αυτό όμως που δεν φαντάζονταν κανείς είναι η ύπαρξη μιας 3κύλινδρης έκδοσης για την Σειρά 5! Τουλάχιστον αυτό λένε οι πρώτες μας πληροφορίες για τη επερχόμενη BMW 5 που θα λανσαριστεί το καλοκαίρι του 2016 με 3κύλινδρο ντίζελ που θα αποδίδει 150 PS και θα έχει μέση τυποποιημένη κατανάλωση 3,9 lt/100 km. Όσο για την χωρητικότητα του προφανώς αυτός θα είναι 1.500άρης μιας και ο «τέλειος κύλινδρος» για την BMW δεν ξεπερνά τα 500 cc για βέλτιστη θερμοδυναμικά απόδοση.

BMW-5-NEW-3Η νέα Σειρά 5 θα είναι χτισμένη πάνω σε μία νέα ευμετάβλητη κατασκευαστικά πλατφόρμα που θα χρησιμοποιείται σε διάφορα μοντέλα του ομίλου ενώ θα αυξηθεί σημαντικά το ποσοστό του αλουμινίου, ενώ παράλληλα θα χρησιμοποιηθούν ακόμα πιο πολύ ειδικά κράματα χάλυβα αλλά και ανθρακονήματα. Αξιοσημείωτο είναι πως στη νέα «πεντάρα» θα υπάρχει και επιπλέον ηλεκτρικό κύκλωμα με ανόρθωση στα 48V ώστε να τροφοδοτείται ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός του αυτοκινήτου.

BMW-5-NEW-4Στην λογική του κυλίνδρου στα 500 cc θα συνεχίσουν να υπάρχουν και οι 4κύλινδροι δίλιτροι κινητήρες που θα συνδυάζονται με ηλεκτροκίνηση για «καθαρή» κίνηση έως 50 km. Και για όσους θέλουν περισσότερα κυβικά θα υπάρχουν οι νέας γενιάς εξακύλινδροι εν σειρά με ακόμη καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας και υψηλότερες αποδόσεις, βενζίνης (530i, 535i με 333 και 375 PS αντίστοιχα) και πετρελαίου (530d, 535d με 286, 333 PS) με αποκορύφωμα την M550d με τους 401 PS και τα 3τούρμινο μοτέρ! Αν υπάρξει V8 το πιο πιθανό είναι να αποτελέσει προνόμιο της M5 που θα είναι και προαιρετικά η πρώτη τετρακίνητη της σειράς. Για να δούμε…

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close