NEA

Φτηνότερα τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα!

buy-used-car

Πρώτα έπρεπε να εισπράξουμε το πρόστιμο και μετά να δράσουμε ως κράτος σε ότι αφορά τη φορολόγηση των μεταχειρισμένων αυτοκίνητων που εισάγονται στη χώρα μας.

Έτσι λοιπόν αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού των τελών ταξινόμησης για τα αυτοκίνητα αυτά. Η βάση των υπολογισμών θα είναι η εργοστασιακή τιμή πώλησης ενός ίδιου σε μάρκα, τύπο, έκδοση και εξοπλισμό καινούργιου αυτοκινήτου κατά το χρόνο κυκλοφορίας του στη διεθνή αγορά η οποία στη συνέχεια θα απομειώνεται κατά ένα ποσοστό που θα ορίζεται από την ηλικία (ανα εξάμηνο και έτος) αλλά και το είδος του αμαξώματός του.

Τα ποσοστά αυτά θα καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, ενώ από εκεί και πέρα θα υπάρχει και επιπλέον απομείωση, με χρήση ενός συντελεστή 0,30 για κάθε 500 χιλιόμετρα που έχουν διανυθεί πάνω από τον καθορισμένο ετήσιο μέσο όρο (15.000 χιλιόμετρα). Εδώ το ανώτατο όριο της επιπλέον απομείωσης δεν θα μπορεί να ξεπερνά το 30% της αρχικής φορολογητέας ύλης, ενώ η συνολική μείωση της αξίας του αυτοκινήτου θα μπορεί να φτάνει μέχρι και το 95% της αρχικής τιμής πώλησής του ως καινούργιου.

Μια ακόμα διάταξη που επιφέρει επιπλέον ελάφρυνση στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα είναι αυτή που προβλέπει πως δεν μπορεί να επιβληθεί φόρος πολυτελείας σε αυτοκίνητα που είχαν ταξινομηθεί σε άλλο κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης πριν την ισχύ των διατάξεων.

Με τη συνεργασία του carzine.gr

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button