NEA

Σε πρώτη προβολή η Porsche Macan!

2015-Porsche-Macan-Official (9)

Αυτό είναι το πέμπτο μοντέλο στην γκάμα της Porsche και το μικρότερο SUV που έχει κατασκευάσει ποτέ η εταιρία με τις πωλήσεις να ξεκινούν στην Ευρώπη από την ερχόμενη άνοιξη…

Τι είναι η Macan; Μία Porsche κομμένη και ραμμένη στα μέτρα πιο προσιτών SUV η οποία θα βρεθεί αντιμέτωπη με άλλα μοντέλα όπως είναι τα Audi Q5 και BMW X3. Μάλιστα, η γερμανική εταιρία είναι τόσο αισιόδοξη για το μικρότερο της και «φτηνότερο» μοντέλο της που στοχεύει στις 200.000 πωλήσεις ετησίως.

Αισθητικά το αμάξωμα είναι κομψό και συνάμα brutal με καλή αεροδυναμική δίνοντας μας μία γεύση από την επόμενη και μεγαλύτερη Cayenne. Το μήκος της Macan φτάνει τα 4999 mm, το πλάτος τα 1624  και το ύψος τα 1624 mm  με αποτέλεσμα να είναι κοντύτερη κατά 146 mm, φαρδύτερη κατά 16 mm και χαμηλότερη κατά 82 mm από μία Cayenne 2ης γενιάς (η τελευταία του χρόνου θα περάσει από το πρώτο της facelift).

Αρχικά θα υπάρξουν τρεις υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις κινητήρων. Η κορυφαία είναι η V6 3.6 με τα διπλά τούρμπο που αποδίδει 400 PS και 550 Nm. Η Macan Turbo επιταχύνει σε 4,8 sec για το 0-100 ή σε 4,6 sec για με το προαιρετικό Sport Chrono. Ενδιάμεσα βρίσκεται η Macan S που τον επίσης διπλοτούρμπινο V6 3.0 με 340 PS και 460 Nm από τις 1.400 έως τις 5.000 rpm και με το 0-100 σε 5,4 sec (ή 5,2).

Από πλευράς τούρμπο ντίζελ υπάρχει η έκδοση V6 3.0 με 258 PS και 280 Nm. Η Macan Diesel S χρειάζεται μόλις 6,3 sec για το 0-100 (ή 6,1 με το Sport Chrono) ενώ έχει εκπομπή 159 g CO2/km. To 2015 αναμένονται και νέοι μικρότεροι δίλιτροι κινητήρες που θα ταιριάζουν περισσότερο στην ελληνική αγορά όπως με 285 άλογα και μια μικρότερη ντίζελ. Οι δίλιτρες Macan θα είναι οι πρώτες 4κύλινδρες από το 1995 και την εποχή της 968.

Η Macan βασίζεται στην πλατφόρμα του Audi Q5, μοιράζεται αρκετά μηχανικά μέρη και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Porsche στο Leipzig ξεχωριστά από το Q5. Σχετικά με την ανάρτηση εμπρός υπάρχουν διπλά ψαλίδια και πίσω πολλαπλοί σύνδεσμοι με προαιρετική την αερανάρτηση. Το τιμόνι έχει ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση ενώ γίνει σημαντική εξοικονόμηση σε βάρος καθώς η Macan S ζυγίζει 200 kg λιγότερα από την Cayenne S ενώ η Macan Turbo 245 kg λιγότερα από την Cayenne Turbo. Για αυτό και οι άνθρωποι της Porsche μιλούν για γυρολόγιο στο Nurburgring χαλαρά κάτω από τα 8 min.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button