ΑΓΩΝΕΣ

Audi R18 e-Tron, ντίζελ και διπλά υβριδικό!

Audi R18 e-tron quattro

H γερμανική εταιρία έδωσε νέα στοιχεία για το αγωνιστικό της για το Le Mans διατηρώντας την ίδια επωνυμία και το πετρελαιοκίνητο γενετικό κώδικα…

Το ενδιαφέρον στο νέο R18 e-Tron, όπως και σε όλα τα αγωνιστικά που θα δούμε το Le Mans, εστιάζεται στο ηλεκτρικό σύστημα το οποίο απαρτίζεται από δύο μέρη, βάσει των νέων κανονισμών στην κατηγορία LMP1. «Αυτό είναι το πιο πολύπλοκο αυτοκίνητο που έχουμε κατασκευάσει» αναφέρει η Audi θέλοντας να δώσε το στίγμα για το νέο της αγωνιστικό που πετυχαίνει εφάμιλλους χρόνους καταναλώνοντας 30% λιγότερο καύσιμο! Επίσης, είναι φαρδύτερο κατά 100 mm, ψηλότερο κατά 20 mm και έχει μεγαλύτερο κοκπιτ ενώ περισσοτερα θα γίνουν γνωστά στις 18 του μήνα με την επίσημη παρουσίαση.

Τώρα, στο κέντρο του R18 e-Tron βρίσκεται ο ντίζελ V6 TDI (σ.σ. άλλες εταιρίες όπως η Porsche χρησιμοποιούν βενζινοκινητήρες) που παρέχει ροπή στους πίσω τροχούς μέσω του υβριδικού συστήματος. Το τελευταίο αποτελείται από ένα νέο ηλεκτρικό σύστημα, το ERS-H ή Energy Recovery System Heat που συνδέεται με τον υπερτροφοδότη του τούρμπο για να μετατρέψει μέρος της χαμένης θερμικής ενέργειας σε ηλεκτρική. Όπως και στο προηγούμενο Le Mans, το ERS-K (Energy Recovery System Kinetic) αποθηκεύει κινητική ενέργεια σε ένα σφόνδυλο (flywheel). Το νέο υβριδικό σύστημα παραπέμπει σε αυτό που θα δούμε στο νέο πρωτάθλημα της Formula 1 που ξεκινά στις 16 Μαρτίου.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button