ΔΟΚΙΜΕΣ

BMW X3 sDrive18d [test drive]

BMW X3 sDrive18d caroto test 2013 (7)

Έστω και με δίλιτρο τεκμήριο αυτή είναι η μικρότερη και πιο συμφέρουσα X3 που μπορείτε να αποκτήσετε. Τι και αν δεν έχει τετρακίνηση;

Η BMW τα πηγαίνει περίφημα με το downsizing κατεβάζοντας κυβικά σχεδόν σε κάθε μοντέλο της. Φυσικά, σε ένα SUV του μεγέθους της X3 με μήκος στα 4,65 μέτρα και βάρος πάνω από 1,7 τόνους υπάρχει και το φυσικό όριο των 500 cc ανά κύλινδρο που δεν γλυτώνει από το τεκμήριο πολυτελείας. Ακόμη και έτσι οι Γερμανοί έχουν κάνει περικοπές στην μετάδοση αφαιρώντας τα λογότυπα xDrive μιας και η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς.

Ποια είναι η άποψή μας; Και καλά έκαναν καθώς η sDrive18d κινείται τουλάχιστον ικανοποιητικά απαλλαγμένη από τα επιπλέον κιλά της τετρακίνησης με το δίλιτρο τούρμπο ντίζελ των 143 ίππων να ταιριάζει γάντι στο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων (του μοντέλου της δοκιμής μας). Με εξαιρετική κλιμάκωση, σβέλτες αλλαγές και τρεις επιλογές (sport, normal, eco) η X3 sDrive18d είναι ένα απολαυστικό SUV με κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 7,5 lt/100km ακόμη και με βαρύ πόδι στο ταξίδι.

Εδώ θα πρέπει να λάβετε υπόψη το μέγεθος του αυτοκινήτου ενώ η άνεση της ανάρτησης είναι ικανοποιητική με αρωγό τους 17άρηδες τροχούς με λάστιχα 225/60. Η ποιότητα κύλισης πολύ καλή όσο και η ηχομόνωση του αυτοκινήτου που δεν διαπερνά την κάπως θορυβώδης λειτουργία του μοτέρ που ακούγεται μόνο όταν είσαι έξω από το αυτοκίνητο. Κατά τα υπόλοιπα η X3 είναι όπως στις άλλες της εκδόσεις ένα ποιοτικό SUV με μεγάλους χώρους και το πορτμπαγκάζ να χωρά πολλά πράγματα.

Τώρα, αν δεν είστε και πολύ της περιπέτειας η έλλειψη τετρακίνησης δεν θα πρέπει να σας προβληματίζει αφού η απόσταση από το έδαφος είναι μια χαρά για μια βόλτα σε χωματόδρομο στην ύπαιθρο ή για να σκαρφαλώνεις σε πεζοδρόμια στην πόλη. Επίσης, στα γλιστερά κομμάτια το traction control μπορεί να περιορίσει το σπινάρισμα. Όπως και να ‘χει να μας ρωτούσατε ποια X3 θα αγοράζαμε είναι αυτή η ντίζελ της δοκιμής μας. Βλέπετε, υπάρχει κάποιος λόγος να εκταμιεύσει κανείς από 48.950€ για την τετρακίνηση xDrive 20d ή από 44.550€ την βενζινοκίνητη xDrive 20i;

BMW X3 sDrive 18d Auto – Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 1.995 cc
Διάμετρος x διαδρομή 84,0 x 90,0 mm
Διάταξη/κύλινδροι εμπρός διαμήκη/τετρακύλινδρος
Ισχύς 105 kW (143 PS) / 4.000 rpm
Ροπή 360 Nm (36,7 kgm) / 1.750-2.500 rpm
Τροφοδοσία Common rail με υπερτροφοδότηση VTG
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 10,3 sec
Τελική ταχύτητα 190 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 7,4 lt/100 km
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική 5,8 / 5,4 / 5,2 lt/100 km
Ρεζερβουάρ 67 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 905 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 5
Εκπομπή CO2 142 g/km
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο Αυτόματο 8 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Πολλαπλοί σύνδεσμοι
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Dunlop Sp Sport, 225/60 R17
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 4648 x 1881 x 1661 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1616/1632 mm
Μεταξόνιο 2810 mm
Χώρος αποσκευών 550-1600 lt
Απόβαρο 1755 kg
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: από 41.950€ (με όφελος απόσυρσης από 39.542€, με μηχανικό 6άρι κιβώτιο)

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!