NEA

Mercedes-Benz, τo τρικ της νέας C-Class

Mercedes-Benz-C-Class_2015_1600 small

Στον αγώνα για την μείωση της εκπομπής του διοξειδίου του άνθρακα οι ειδικοί βρήκαν την λύση στη νέα C-Class περικόπτοντας …λίτρα από το ρεζερβουάρ!

Σε προηγούμενο άρθρο είχαμε αναφερθεί για την προσπάθεια ή καλύτερα για την ανάγκη των κατασκευαστών να σχεδιάζουν και να παράγουν ελαφρύτερα και αποδοτικότερα αυτοκίνητα. Πως και έτσι; Επειδή μικρότερο βάρος σημαίνει μικρότερη κατανάλωση για τους οδηγούς και μικρότερο κόστος για τις αυτοκινητοβιομηχανίες στο κυνήγι του μέσου όρου του CO2 στα προβλεπόμενα όρια.

Στην Mercedes βρήκαν μία «έξυπνη» -όσο και απλή στην σύλληψή της- ιδέα για τη νέα C-Class για να πετύχουν λιγότερα κιλά: συρρίκνωσαν το ρεζερβουάρ καυσίμου κατά 16%. Έτσι, με δεξαμενή 41 lt η νέα C-Class καταφέρνει να είναι κατά μέσο όρο ελαφρύτερη κατά 75 kg από την απερχόμενη W205 δηλ. να εξοικονομήσει περίπου 12 kg.

Εδώ να πούμε πως οι μετρήσεις στον κύκλο NEDC πραγματοποιούνται με πρόσθετο βάρος μέσου οδηγού (75 kg) και το ρεζερβουάρ γεμάτο στο 90% της χωρητικότητας του (36,9 lt αντί 53,1 lt της προηγούμενης C-Class). Οπότε, αντιλαμβάνεστε πόσο σημαντικά είναι και τα λίγα γραμμάρια CO2 από την εκπομπή της νέας C-Class και τον μέσο όρο γενικότερα.

Βέβαια, αυτό που θα είναι λίγο ενοχλητικό για μια λιμουζίνα είναι η μικρότερη αυτονομία και η μεγαλύτερη συχνότητα επίσκεψης στα πρατήρια υγρών καυσίμων. Και εδώ η Mercedes δίνει την λύση μιας και στην Γερμανία υπάρχει προαιρετικά έκδοση με 66 lt ρεζερβουάρ (με μια μικρή επιβάρυνση) ενώ στην Βρετανία είναι στάνταρ το μεγάλο. Στην χώρα μας η νέα C-Class θα διατίθεται (Μάρτιο-Απρίλιο με την C 180 να κοστίζει από 32.900€, την C 200 από 38.900€ και την C 220 CDI από 43.100€) με το μικρό ρεζερβουάρ και προαιρετικά με το μεγάλο.

Mercedes-Benz C-Class TecDay

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!