NEA

Δείτε πως στρίβουν οι πίσω τροχοί της Porsche 911 GT3 [vid]

Η 911 GT3 είναι η πρώτη Porsche με σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης βελτιώνοντας τα οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου…

Πριν από καιρό είχαμε αναφερθεί στο σύστημα τετραδιεύθυνσης της Porsche 911 GT3 με ένα σχετικό βίντεο. Πρόσφατα στο youtube αναρτήθηκε ένα επίσης ενδιαφέρον βίντεο όπου δείχνει πως λειτουργεί το σύστημα και όσα μπορεί να διακρίνει το μάτι πίσω από τους τροχούς.

Με ταχύτητα έως 50 km/h οι πίσω τροχοί με την βοήθεια ηλεκτρομηχανικών ενεργοποιητών στρίβουν αντίθετα από τους εμπρός (μέχρι και 1,5 μοίρες). Αντίθετα, μετά τα 80 km/h οι πίσω τροχοί στρίβουν με την ίδια φορά με τους εμπρός βελτιώνοντας το κράτημα, σύμφωνα με την Porsche.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Σχόλια

  1. πώς μπορεί να στρίψει ένα αυτοκίνητο χωρίς να σέρνεται μέρος του αν δε διαγράφουν όλοι οι τροχοί του ομόκεντρους κύκλους;

  2. Αντιγραφή από το Honda Prelude 2.3 4WS!
    Αν υποθέσουμε ότι κινούμαστε σε κυκλική τροχιά (πχ γύρω από ένα βαρέλι), άρα οι μπροστινοί τροχοί μόνιμα στριμμένοι, τι γίνεται στην κρίσιμη μετάβαση από τα 49κμ/ω στα 51κμ/ω (ή 79με 81κμ/ω)?
    Αν γίνεται απότομα η αλλαγή πως αντιδρά ο πίσω άξονας?
    Αν “παίζεις” με το γκάζι 49-51-49-51-49-51κλπ πως ακολουθούν οι ρόδες?

    Ευχαριστώ

    1. Όσον αφορά τον πρωτεργάτη στην εν λόγω τεχνολογία Honda θα συμφωνήσω! Θα τολμήσω να υποθέσω πως στις κρίσιμες ταχύτητες που αναφέρεις οι πίσω τροχοί θα βρίσκονται σε ευθεία, όπως σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο (50-80). Η γωνία είναι πολύ μικρή οπότε οι αλλαγές θα είναι ανεπαίσθητες. Επίσης, ολα θα γινονται με ομαλό τρόπο καθώς ο σερβομηχανισμός θα χρειάζεται και χρόνο αντίδρασης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button