NEA

Σε πρώτη προβολή η BMW M4 Convertible.

BMW M4 Convertible Official 2014 (7)

Πρεμιέρα στη Νέα Υόρκη θα κάνει η νέα ανοιχτή εκδοχή της BMW M4 γοητεύοντας με την δυναμική εμφάνισή της και φυσικά τα 431 άλογα της.

Με τις πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά να ξεκινούν από το καλοκαίρι και έπειτα, η BMW M4 Convertible θα κάνει τέλη του μήνα παγκόσμιο ντεμπούτο σε αμερικανικό έδαφος. Άλλωστε, τα ευρωπαϊκά premium κάμπριο στην αντίπερα όχθη μοιάζουν σαν ασανσέρ που σε ανεβάζει στο ρετιρέ της κοινωνικής καταξίωσης. Όχι πως και εδώ δεν ισχύει κάτι τέτοιο…

Επί της ουσίας, η ταχύτερη ανοιχτή εκδοχή της BMW 4 έρχεται να αντικαταστήσει την M3 Cabriolet και φυσικά βασίζεται στην κάμπριο Σειρά 4 με την μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή η οποία μαζεύεται στο πίσω μέρος σε περίπου 20 δλ (εν κινήσει με ταχύτητα έως 18 χλμ./ώρα) με τον χώρο αποσκευών να περιορίζεται στα 220 λτ. (από 370, το πορτμπαγκάζ είναι μεγαλύτερο κατά 20 και 10 λτ. αντίστοιχα σε σχέση με την M3 Cabriolet).

Εξωτερικά, είναι σχεδόν αδύνατο να μην αντιληφθείς την διαφορετικότητα αυτής της ανοιχτής «τεσσάρας» η οποία δείχνει …πρησμένη όσο δεν πάει άλλο με παραδοσιακές M πινελιές (αγριεμένοι προφυλακτήρες, διπλές μπούκες πίσω, αεροδυναμικά φουσκώματα, μεγαλύτερα φτερά, διαφορετικοί εξωτερικοί καθρέπτες, κ.α.). Στο εσωτερικό συναντάμε ανάλογο ύφους ντοπέ καταστάσεις με M τιμόνι, σπορ θερμαινόμενα καθίσματα κ.α.

Όπως και στις νέες BMW M3 & Μ4, όπως είναι αναμενόμενο κάτω από το καπό υπάρχει ο 6κύλινδρος 3λιτρος TwinPower κινητήρας με διπλό τούρμπο (συγκεκριμένα, δύο mono-scroll στροβιλοσυμπιεστές) και άμεσο ψεκασμό με την ισχύ να φτάνει τους 431 ίππους (317 kW) και 550 Nm ροπής. Στην έκδοση με το αυτόματο 7τάχυτο M DCT (Double Clutch Transmission ή πιο απλά …διπλοσύμπλεκτο) το 0-100 πετυχαίνεται σε 4,4 δλ.

Μεγάλη βαρύτητα έχει δοθεί στην μείωση του βάρους με το καπό και τα φτερά να είναι αλουμινένια όπως και πολλά άλλα εξαρτήματα ενώ σε αρκετά σημεία υπάρχει πολυμερισμένο ανθρακόνημα (CFRP). Φυσικά, όλο το σασί έχει όλα τα καλά των M εκδόσεων με πίσω διαφορικό ηλεκτρονικά ελεγχόμενο (M Differential), μεταβλητή ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού με τρία προγράμματα, ενισχυμένα δισκόφρενα

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button