ΑΓΩΝΕΣ

O Sebastian Vettel έτρεχε με στραβό πλαίσιο!

VETTEL-CHASSIS-PROBLEMS-2

Στην Ισπανία ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής χρησιμοποίησε το πιο παλιό πλαίσιο των δοκιμών με τον κωδικό RB10-01 και όπως αποδείχθηκε από το αποτέλεσμα είχε βρει την αιτία των κακών του επιδόσεων.

F1 Testing in Jerez - Day OneO Sebastian Vettel έκανε μια καταπληκτική εμφάνιση στο ισπανικό Γκραν Πρι, πετυχαίνοντας τον ταχύτερο γύρο και ανεβαίνοντας από την 15η θέση από την οποία ξεκίνησε λόγω του προβλήματος με το κιβώτιό του στην 4η, στην οποία και τερμάτισε. Η επίδοση και το αποτέλεσμα ήταν καθοριστικά για την ψυχολογία του Γερμανού τετράκις πρωταθλητή, ο οποίος δεν μπορούσε με τίποτα να χωνέψει όχι την υπεροχή της Mercedes με τους Hamilton και Roseberg, αλλά το πλασάρισμα του rookie στην ομάδα Ricciardo μπροστά του.

Ο Vettel δεν μπορούσε να δεχτεί με τίποτα τη διαφορά του 1 δευτερολέπτου μεταξύ τους και παραπονιόταν συνεχώς πως δεν νοιώθει καλά το μονοθέσιό του, πως τον πουλάει το στήσιμό του, ενώ θεωρούσε ότι τα προβλήματα με τον κινητήρα και τη φόρτιση των συσσωρευτών τα αντιμετώπιζε και ο Ricciardo, οπότε δεν μπορούσαν να ήταν αυτά η αιτία του κακού.

VETTEL-CHASSIS-PROBLEMS-1Η αιτία τελικά ήταν και αυτό αποδείχθηκε, όπως αποκάλυψε το γερμανικό περιοδικό auto motor und sport, έπειτα από μετρήσεις που έγιναν στο εργοστάσιο της ομάδας στο Milton Keynes πως το πλαίσιο που χρησιμoποίησε στα 4 πρώτα Γκραν Πρι της σαιζόν ο Vettel ήταν στραβό. Αυτό είχε σα συνέπεια να μη λειτουργούν σωστά οι ρυθμίσεις της ανάρτησης, ο Γερμανός να αναγκάζεται να φρενάρει πιο νωρίς από ότι κανονικά εξαιτίας της αποσταθεροποίησης του πίσω μέρους, να μη μπορεί να τοποθετήσει σωστά το μονοθέσιό του και να βγαίνει από κάθε στροφή τόσο με μικρότερη ταχύτητα όσο και έχοντας διανύσει περισσότερα μέτρα. Το τελευταίο είχε σα συνέπεια και τη φθορά των ελαστικών, άρα και τη μεγαλύτερη υστέρηση κ.ο.κ.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button