NEA

Mercedes-Benz C-Class Estate και επισήμως.

Όπως ήταν φυσικό η γερμανική εταιρία παρουσίασε και την Estate έκδοση για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω. Τουλάχιστον, από πρακτικής πλευράς…

Στην ελληνική αγορά τα στέϊσον εξακολουθούν να έρχονται σε δεύτερη προτεραιότητα, αν και τα τελευταία χρόνια βλέπουμε όλο και περισσότερα μοντέλα αυτού του τύπου να κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Σε σχέση με το σεντάν αμάξωμα, η C-Class Estate (οι πωλήσεις της οποίας ξεκινούν το φθινόπωρο) φτάνει σε μήκος τα 4,702 μέτρα καθώς είναι μακρύτερη κατά 9,6 εκ. από το προηγούμενο μοντέλο με το μεταξόνιο επίσης μακρύτερο κατά 8 εκ. φτάνοντας τα 2,840 μέτρα.

Όπως σε κάθε στέισον, έτσι και στην περίπτωση της “μακρύτρης” C-Class, η ειδοποιός διαφορά εντοπίζεται από τις μεσαίες κολόνες και πίσω με το πορτμπαγκάζ να προσφέρει από 490 λίτρα έως 1.510 όταν τα πίσω καθίσματα αναδιπλωθούν. Προαιρετικά, υπάρχει το σύστημα Easy Pack με υποβοήθηση για το άνοιγμα της πόρτας του πορτμπαγκάζ ή το εντελώς αυτόματο Hands-Free με κίνηση του ποδιού κάτω από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Η γκάμα των κινητήρων προέρχεται από την C-Class με την βασική έκδοση στους βενζινοκινητήρες να αποδίδει από 156 ίππους (με 1.600άρη τούρμπο μοτέρ) έως και 333 ίππους ενώ από πλευράς ντίζελ υπάρχουν επιλογές από 115 (και εδώ νέος τούρμπο ντίζελ 1.600άρης της Renault) έως 204 άλογα. Ανάλογα με την έκδοση, η μείωση βάρους φτάνει έως 65 κιλά ενώ υπάρχει δυνατότητα επιλογής αερανάρτησης. Ξεχωριστό ενδιαφέρον έχουν οι υβριδικές εκδόσεις C300 BlueTEC (με 204 + 27 ίππους από τον ηλεκτροκινητήρα) και C350 BlueTEC (με 211 + 68 ίππου).

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button