ΔΟΚΙΜΕΣ

Μιλάνο, Κόμο, Μπέργκαμο με Fiat 500L CNG [on the road]

milan-como-bellagio-bergamo-milan-map-caroto-tour-0112

Η παραλίμνια διαδρομή γύρω από το Κόμο είναι από τις καλύτερες που μπορεί να κάνει κανείς απολαμβάνοντας το μαγευτικό τοπίο και της ομορφιές της βόρειας Ιταλίας…

taxidiotiko me fiat sto komo-milano-bergamo (138)Δεν υπάρχει κάτι καλύτερο από το να συνδυάζεις ταξίδι και δουλειά. Ακόμη καλύτερα είναι όταν υπάρχει το κατάλληλο μέσο για να κινηθείς μακριά από το κέντρο του Μιλάνο. Μία ξακουστή για την πανάκριβή αγορά της πόλη με την ξακουστή πλατεία Ντουόμο και τον μεγαλύτερο καθεδρικό ναό να δεσπόζει ως η ατραξιόν της πόλης (για να τον επισκεφθείς πληρώνεις εισιτήριο).

taxidiotiko me fiat sto komo-milano-bergamo (140)Το Μιλάνο είναι μία κοσμοπολίτική πόλη με καλά οργανωμένο δίκτυο μέσων μαζικής μεταφοράς και εξυπηρετικό μετρό. Για να την γυρίσεις δεν χρειάζεται πολύ χρόνο, σε μία μέρα τα έχεις δει σχεδόν όλα (αυτό το κάναμε την 4η μέρα της επιστροφής). Αν σας αρέσει το σουλάτσο, το «κοζί» και περατζάδα η αγορά είναι το καλύτερη σημείο για στάση. Με το που ολοκληρώσαμε ότι δουλειά είχαμε, σούμπιτο για το Fiat Centro και την παραλαβή ενός μοντέλου για το οδοιπορικό μας (1η μέρα, ώρα 12 το πρωί).

taxidiotiko me fiat sto komo-milano-bergamo (120)Αν και η αεριοκίνηση κάνει τα πρώτα της βήματα στην χώρα μας, στην Ιταλία είναι διαδεδομένη εδώ και δεκαετίες και μαζί με το «γκάζι» (υγραέριο) αποτελεί έναν από τους φτηνότερους τρόπους μετακίνησης. Με «μεθάνο», όπως το αποκαλούν οι Ιταλοί το φυσικό αέριο, μπορεί γίνει ανεφοδιασμός σε συγκεκριμένα πρατήρια ή σταθμούς που συναντάς αρκετά συχνά.

taxidiotiko me fiat sto komo-milano-bergamo (43)Στα κάτι περισσότερο από 300 χλμ. που διανύσαμε με το 500L Natural Power, σε κάτι περισσότερο από τρεις μέρες κινηθήκαμε κυρίως με CNG και ο ανεφοδιασμός που βλέπετε έγινε περισσότερο για λόγους φωτογράφισης μιας και υπήρχε αρκετό για να μας βγάλει στο Fiat Centro κατά την επιστροφή μας. Καταναλώσαμε περίπου 14 kg φυσικού αερίου, δηλ. 14€, ενώ αν κινούμασταν με αμόλυβδη με μέση κατανάλωση στα 8 λτ./100 χλμ. θα δαπανούσαμε περίπου 40€ (24λτ.*1,60€/λτ.). Λεπτομέρειες τέλος για το μέσον μεταφοράς μας μιας και μπορείτε να διαβάσετε την σχετική δοκιμή.

milan-como-bellagio-bergamo-milan-map-caroto-tour-01Από το Μιλάνο το ταξίδι μέχρι το Κόμο δεν διαρκεί ούτε μια ώρα. Ότι πρέπει για μία στάση και για να πάρεις κάτι πρόχειρο καθώς αποφασίσαμε μετά από μία βόλτα να το προσπεράσουμε στα γρήγορα. Η διαδρομή από το Κόμο στο Μπελάτζιο είναι μαγευτική και δίπλα στην λίμνη. Έχει μήκος περίπου 30 χλμ. αλλά το φιδωτό ανάγλυφο το διασχίζεις σε περίπου μία ώρα (προσοχή στις κλειστές στροφές και στους ποδηλάτες!).

taxidiotiko me fiat sto komo-milano-bergamo (24)Το Μπελάτζιο είναι μία πανέμορφη ατμοσφαιρική πόλη και θα θέλαμε πολύ μετά το κολατσιό να περάσουμε με το καραβάκι απέναντι στη Ραβένα. Είχα μπροστά μας δρόμο, η πτήση πριν καν ανατείλει ο ήλιος μας είχε ήδη κουράσει και για αυτό αποφασίσαμε να τραβήξουμε προς το Λέκκο, πιο νότια για το κατάλυμα της διανυκτέρευσης μας.

taxidiotiko me fiat sto komo-milano-bergamo (143)Η επιλογή έγινε με κριτήρια μπάτζετ και γενικά ισχύει το «όσο πιο μακριά από την λίμνη, τόσο πιο φτηνά». Για καλή μας τύχη το Cavril Agriturismo, ένα απομονωμένο και όμορφο πανδοχείο στη κορυφή ενός βουνού περικυκλωμένο από αμπέλια, ήταν ότι έπρεπε για να βρούμε την απόλυτη ησυχία. Από εκεί πραγματοποιήσαμε μία μονοήμερη στο Μπέργκαμο το οποίο αποδείχτηκε ευχάριστη έκπληξη χάρη στο όμορφο ιστορικό του κέντρο που συγκεντρώνει και διάφορες πανεπιστημιακές σχολές.

taxidiotiko me fiat sto komo-milano-bergamo (32)Την τελευταία και 4η μέρα της διαδρομής μας αποφασίσμα να κάνουμε μια γρήγορη επίσκεψη στην Μόντσα και στο πάρκο έξω από την πίστα. Επιστροφή στο Μιλάνο, το οποίο μπορείς πολύ εύκολα να γυρίσεις χάρη στο βολικότατο μετρό. Αφού είχαμε ένα σύντομο δείπνο, κάπου κοντά στο κέντρο (όσο πιο μακριά από Νουόμο, τόσο πιο καλά και πιο φτηνά), πήραμε το λεωφορειάκι για το αεροδρόμιο και για την επιστροφή στην Αθήνα. Ήταν ένα όμορφο 4ήμερο και αρκετά συμπτυγμένο θα λέγαμε καθώς θα θέλαμε ακόμη να είχαμε στην διάθεσή μας 2-3 μέρες. Ποιος ξέρει, κάποια στιγμή στο μέλλον, ξανά…

photos, nmarinopoulos

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button