NEA

Έρχεται το νέο Ford Focus RS με 330 άλογα!

Ford-Focus_ST_2012_456

To νέο Focus RS βρίσκεται στο στάδιο της εξέλιξης και θα εξοπλίζεται με τον 2.3 Ecoboost κινητήρα που προέρχεται από το νέο Mustang.

Πρόσφατα η Ford ανακοίνωσε την ακριβή ισχύ που θα έχει ο 4κύλινδρος Ecoboost των 2,3 lt με απόδοση 310 PS στο νέο Mustang. Το ίδιο μοτέρ αλλά με ακόμη πιο «βαριά» χαρτογράφηση θα τοποθετείται στο νέο Focus RS που βρίσκεται στο στάδιο της εξέλιξης και θα αποδίδει τουλάχιστον 335 άλογα (όπως είχαμε γράψει και παλαιότερα με την χρονική αναβολή να οφείλεται σε οικονομοτεχνικούς λόγους). Η κίνηση θα συνεχίσει να μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς όπου θα υπάρχει μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και η γνωστή εμπρός ανάρτηση RevoKnuckle.

Το νέο Focus RS θα κυκλοφορήσει το 2016 και ήδη δοκιμάζεται στο Dearborn, στο Michigan, καθώς θα αποτελέσει ένα παγκόσμιο προϊόν. Παρόλο που θα είναι κατά 30 άλογα ισχυρότερα σε σχέση με το τωρινό Focus RS με τον 5κύλινδρο των 2,5 lt, το νέο θα είναι οικονομικότερο σε κατανάλωση έως 20% και αρκετά ελαφρύτερο. Σχεδιαστικά αναμένεται να έχει πιο «πολεμική» εμφάνιση από το Focus ST καθώς και πιο hardcore στήσιμο. Μαζί με το Honda Civic Type-R (και το Renault Megane RS 275 Trophy-R) το νέο Focus RS θα ανεβάσει ακόμη ψηλότερα τον πήχη όσον αφορά τον τίτλο του ταχύτερου μοντέλου μαζικής παραγωγής.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

  1. Με πόσα “Υ” γράφεται η Υποστροφήήήήή!! :-)) δεν καταλαβαίνω γιατί δεν γυρνάει σε 4×4 η ford. Από ένα όριο υποδύναμης κ πάνω, χρειάζεται ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ (και ακριβό) RnD για βελτίωση του ελέγχου και μείωση του torque-steer που φαντάζει πολύ πιο ευκολο να χρησιμοποιήσεις τετρακίνητο powertrain και να έχεις κ άψογα αποτελέσματα!
    Είμαι πολύ περίεργος να δω αυτό το rs κόντρα στο s3 με 30 άλογα λιγότερα..ακόμα και κόντρα στο MPS 3, όταν (hopefully) βγει στην παραγωγή…

    1. η τετρακίνηση θα αύξανε το βάρος του αυτοκινήτου αρκετά, και πλέον θα υπήρχε επίσης υποστροφή, και άντε να μαζεύεις το hatchback….

      1. Το πλεονέκτημα που σου δίνει η τετρακίνηση σε σχέση με την μπροστινή είναι απλά ΤΕΡΑΣΤΙΟ! Το επιπρόσθετο βάρος είναι πολύ μικρό για να υπολογίσεις την υποστροφή του. Απλά είναι τεράστιο το κόστος σε RnD για να σχεδιάσεις κ να παράγεις ένα αυτόματο κιβώτιο απ’την αρχή. Δεν μπορούν πχ να χρησιμοποιήσουν το αντίστοιχο από ενα Ford SUV

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!