Αξιολογήσεις καταναλωτών για ελαστικά στο michelin.gr

Image converted using ImgCvt

Η Michelin διευκολύνει την απόφαση αγοράς ελαστικών εμπλουτίζοντας την ιστοσελίδα της με τη γνώμη των καταναλωτών.

Η Michelin εμπλουτίζει την ιστοσελίδα της www.michelin.gr με μία ενότητα επισκόπησης ανά ελαστικό, προκειμένου να διευκολύνει την διαδικασία αγοράς τους. Για κάθε ελαστικό MICHELIN για επιβατικά οχήματα, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να βρουν:

–          Μία συνολική βαθμολογία
–          Μια αξιολόγηση των διαφορετικών χαρακτηριστικών και επιδόσεων
–          Σχόλια καταναλωτών που έχουν χρησιμοποιήσει το ελαστικό αυτό.

Michelin axiologisi (2)Έτσι, από εδώ και στο εξής οι καταναλωτές έχουν τον προσωπικό οδηγό αγοράς ελαστικών που θα κάνει την επιλογή ελαστικών όσο το δυνατόν πιο εύκολη. Προκειμένου να επιτύχει σε αυτό, η Michelin προσκαλεί τους καταναλωτές να αξιολογήσουν τα ελαστικά για επιβατικά αυτοκίνητα σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια: πρόσφυση στο στεγνό και φρενάρισμα, πρόσφυση στο βρεγμένο και φρενάρισμα, διάρκεια ζωής, οικονομία καυσίμου, άνεση και επίπεδα θορύβου, αλλά και να γράψουν τις εμπειρίες τους με τα ελαστικά MICHELIN.

Με τη νέα αυτή ενότητα, η Michelin δείχνει για ακόμη μια φορά τη συνέπειά της ως προς την στρατηγική MICHELIN Total Performance. «H ενότητα με τις αξιολογήσεις και τα σχόλια για τα ελαστικά, αντικατοπτρίζουν την αξία που έχει για μας η γνώμη των καταναλωτών, και ευθυγραμμίζεται με την φιλοσοφία μας ότι πουλάμε επιδόσεις και όχι λάστιχα» εξηγεί ο Remi Paupert, Περιφερειακός Διευθυντής Marketing για τη Michelin Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης. «Ενώ θα ήταν ευκολότερο να προωθήσουμε ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό  για τα ελαστικά μας, στη Michelin προσφέρουμε το maximum όλων των επιδόσεων ταυτόχρονα, χωρίς συμβιβασμό σε καμία, από τις βασικές για τους καταναλωτές, ιδιότητα: την ασφάλεια, την διάρκεια ζωής ελαστικού και την οικονομία καυσίμου. Αυτό είναι που ονομάζουμε MICHELIN Total Performance »

Michelin axiologisi (3)Με τις αξιολογήσεις ελαστικών στην ιστοσελίδα της, η Michelin για άλλη μια φορά απαντάει στις ανάγκες των καταναλωτών για καλύτερη και ταχύτερη ενημέρωση. Οι ηλεκτρονικές αξιολογήσεις ελαστικών δίνουν στους χρήστες άμεση πρόσβαση στην πληροφορία που τους βοηθάει να λαμβάνουν τη σωστή απόφαση ταχύτερα από ποτέ. Άλλωστε, αυτό το σύστημα αξιολόγησης προϊόντων είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τους καταναλωτές, αλλά και πολύτιμο για τη Michelin.

H Michelin, ηγέτιδα εταιρεία ελαστικών, είναι προσηλωμένη στη βιώσιμη βελτίωση της κίνησης αγαθών και ανθρώπων με την κατασκευή και εμπορία ελαστικών για κάθε είδος οχήματος, συμπεριλαμβανομένων αεροπλάνων, αυτοκινήτων, δικύκλων, χωματουργικών και αγροτικών οχημάτων και φορτηγών. Επίσης προσφέρει ηλεκτρονικές υπηρεσίες υποστήριξης της κινητικότητας μέσω του ViaMichelin.com και εκδίδει ταξιδιωτικούς οδηγούς, οδηγούς για ξενοδοχεία και εστιατόρια, χάρτες και οδικούς άτλαντες. Η έδρα της εταιρείας βρίσκονται στο Clermont-Ferrand, Γαλλία. Ενώ η Michelin είναι παρούσα σε 170 χώρες, έχει 111,200 υπαλλήλους και λειτουργεί 69 εργοστάσια σε 17 χώρες. Ο όμιλος έχει ένα Κέντρο Τεχνολογίας για έρευνα και ανάπτυξη με λειτουργίες σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική και Ασία. (www.michelin.gr)

Ετικέτες

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close