NEA

H Lexus σνομπάρει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

toyota-lexus-anti-ev-ad- (1)

Στις ΗΠΑ συνηθίζεται η επιθετική διαφήμιση που προκαλεί έντονες αντιδράσεις του κοινού. Κάτι σαν «τρολάρισμα»…

toyota-lexus-anti-ev-ad- (2)Η Lexus, για παράδειγμα, τα έχει βάλει εδώ και καιρό με την ηλεκτροκίνηση και συγκεκριμένα με τα αμιγώς μπαταριοκίνητα BEV (Battery Electric Vehicle). Μάλιστα, η ιαπωνική εταιρία δεν κωλώνει ακόμη και να πληρώσει για έντυπες καταχωρήσεις σε μεγάλα περιοδικά (όπως το Wired) για να αντιπαραθέσει τα μειονεκτήματα των αυτοκινήτων EV απέναντι στην υβριδική τεχνολογία.

Χαρακτηριστική είναι η διπλανή μονοσέλιδη διαφήμιση που αναδεικνύει τα ελαττώματα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με χαριτωμένο τρόπο. Στο σημείο (2) υπενθυμίζεται πως το air condition και το ηχοσύστημα δεν πρέπει να μένουν ενεργοποιημένα γιατί ξελιγώνουν την μπαταρία, στο (3) ότι πρέπει να κατέβει εφαρμογή για να βρεθεί σημείο φόρτισης, στο (4) ότι μπορεί να χαθείς ψάχνοντας για σημείο φόρτισης, και (7) όταν τον βρεις να περιμένεις για τέσσερις ώρες φόρτισης.

Πάντως, είναι γνωστό πως η Toyota δεν συμπαθεί τα ηλεκτρικά καθώς ποτέ δεν κατάφερε να αποκομίσει κέρδη από αυτή. Χαρακτηριστικό είναι πως μέχρι τον Αύγουστο η ιαπωνική εταιρία είχε πουλήσει μόλις 892 RAV EV σε σχέση με 11.500 Toyota Prius PHEV! Και λογικό είναι να επενδύει στα fuel cells. Παρακάτω μπορείτε να δείτε δύο ευρηματικά βίντεο για το πώς εμπαίζουν οι Renault-Nissan το Chevrolet Volt!

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto