NEA

Kawasaki Ninja H2 R με μηχανικό υπερσυμπιεστή αερίων

Την Ninja H2 R θα παρουσιάσει η Kawasaki στην έκθεση Intermot με την είδηση να αφορά στον 1.000άρη κινητήρα της και στο σύστημα υπερτροφοδότησης!

KAWASAKI-HR-2 (6)H αγωνιστική H2 R θα έχει μια ιδιαιτερότητα η οποία δεν αφορά στο χωροδικτύωμά της, ούτε άμεσα στον κινητήρας των 998 cc, αλλά στον μηχανικό υπερσυμπιεστή αερίων (kompressor) με τον οποίο συνδυάζεται. Μάλιστα, οι πληροφορίες μας λένε πως η απόδοσή του θα φτάνει ή θα ξεπερνά τα 300 άλογα, όσα περίπου θα βγάζει ο δίλιτρος τούρμπο του επερχόμενου Honda Civic Type R!

KAWASAKI-HR-2 (8)H νέα Kawasaki θα παρουσιαστεί σε δύο εκδοχές, την H2 μία με άδεια κυκλοφορίας για τον δρόμο που θα παρουσιαστεί σε μερικές μέρες στην έκθεση της Κολονίας, ενώ εδώ βλέπετε την αγωνιστική εκδοχή H2 R που προορίζεται μόνο για τις πίστες. Η οποία θα έχει και αρκετά στοιχεία από ανθρακόνημα. Και ενώ η Race εκδοχή θα αποδίδει περί τα 300 άλογα, η νορμάλ H2 θα έχει λιγότερους ίππους αλλά θα είναι από τις πιο δυνατές μοτοσυκλέτες που θα κυκλοφορούν σε δημόσιους δρόμους. Και σίγουρα θα έχει περισσότερους από τους 200 που αποδίδει η Ninja ZX-10R.

[accordion close=”1″ title=”Περισσότερα για την Kawasaki Ninja H2R“]Ο υπερσυμπιεστής αερίων που χρησιμοποιείται στο H2R αναπτύχθηκε από την ίδια την Kawasaki που έχει ειδικό τμήμα για σχεδίαση υπερσυμπιεστών σε πολλούς τομείς εκτός μοτοσυκλέτας. Όσονμ αφορά την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα, οι βασικοί στόχοι ήταν να εξασφαλίζει εξαιρετική σταθερότητα σε πολύ υψηλές ταχύτητες, να έχει καλές επιδόσεις στις στροφές και να είναι φιλικό προς τον αναβάτη. Συνήθως, η σταθερότητα σε πολύ υψηλές ταχύτητες επιτυγχάνεται εύκολα με ένα μακρύ μεταξόνιο, αλλά στην Ninja H2R επιλέχθηκε ένα πιο κοντό μεταξόνιο για να διατηρηθεί το μέγεθος της μοτοσυκλέτας πιο συμπαγές και να είναι ο έλεγχος πιο ακριβής.

Το πλαίσιο έπρεπε όχι μόνο να είναι άκαμπτο, αλλά και να μπορεί να απορροφά τις εξωτερικές αναταράξεις ?που εύκολα διαταράσσουν ένα ανεπαρκές πλαίσιο σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Ένα νέο πλαίσιο σε διάταξη χωροδικτυώματος, που αναπτύχθηκε χρησιμοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, διαθέτει τόσο τη δύναμη για να δαμάσει την απίστευτη ισχύ του κινητήρα όσο και την ισορροπημένη ευλυγισία για να εξασφαλίσει σταθερότητα και απόκριση σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Προκειμένου να κινείται η μοτοσυκλέτα σε πολύ υψηλές ταχύτητες δόθηκε ιδιαίτερο βάρος στο αεροδυναμικό σχήμα στη σχεδίαση του οποίου βοήθησε το τμήμα Αεροδιαστημικής της Kawasaki.

Πέρα από την εντυπωσιακή εμφάνιση, ο σχεδιασμός της Ninja H2R έγινε με τέτοιο τρόπο ώστε κάθε τμήμα του κοστουμιού να συμβάλει αεροδυναμικά στη σταθερότητα σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Ο σχεδιασμός των φαίρινγκ βοηθάει στην ψύξη, συμβάλλοντας στην επίτευξη της ισχύος των 300 ίππων.

Σχετικά με το όνομα, το «Η2» είναι στην ουσία αναφορά σε ένα ιστορικό μοντέλο, το Mach IV 750 (γνωστό και ως H2) του οποίου ο δίχρονος, τρικύλινδρος κινητήρας 748,2cc είχε απίστευτη επιτάχυνση και στιγμάτισε την εποχή του, όπως φιλοδοξεί να κάνει και σήμερα το νέο μοντέλο…

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

● Τύπος κινητήρα: Υγρόψυκτος τετρακύλινδρος σε σειρά με υπερσυμπιεστή ● Κυβισμός:  998cc ●Τύπος υπερσυμπιεστή: Φυγοκεντρικός, τύπου scroll ● Μέγιστη ισχύς: Σχεδιαστικός στόχος 300PS ●Τύπος πλαισίου: Χωροδικτύωμα, υψηλής αντοχής ατσάλι ● Ελαστικά: Εμπρός: 120/600R17 (αγωνιστικά slick) Πίσω: 190/650Ρ17 (αγωνιστικά slick)[/accordion]

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto