Ήταν δυνατόν οι Αμερικανοί να μη δοκίμαζαν τη νέα top Corvette, τη Stingray Ζ06, στην πίστα γράδο για κάθε σπορ αυτοκίνητο αξιώσεων;
Φυσικά και όχι, μόνο που οι 660 PS που αποδίδει ο V8 των 6.200 cc θέλουν προσοχή και σεβασμό σε μια απαιτητική πίστα σαν το Nürburgring. Ακόμα και αν πίσω από το τιμόνι υπάρχει επαγγελματίας οδηγός αγώνων, ο οποίος στη στροφή Hatzenbach την «έχασε» με αποτέλεσμα η κατακίτρινη Corvette κατέληξε με το εμπρός μέρος της στις μπαριέρες. Οι ζημιές περιορίστηκαν μπροστά, ενώ ο οδηγός πληγώθηκε μόνο στον εγωισμό του.