ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

BorgWarner το τούρμπο των Volvo Drive E

Από την γερμανική εταιρία προέρχεται το σύστημα υπερτροφοδότησης της νέας γενιάς δίλιτρων μοτέρ που τοποθετείται σχεδόν σε κάθε Volvo…

Two-stage-turbocharging-for-the-new-Drive-E-Volvo-engineO δίλιτρος turbo-diesel ισχύος 140 kW (190 PS) με μέγιστη ροπή 400 Nm μας δίνει την ευκαιρία να αναφερθούμε ξανά στα συστήματα υπερτροφοδότησης διπλού σταδίου (2-stage). Ουσιαστικά, πρόκειται για μια διάταξη που χρησιμοποιήθηκε από την BorgWarner και στην προηγούμενη BMW 535d καθώς και στο πρόσφατο δίλιτρο bi-turbo του Opel Insignia. Ουσιαστικά, το κιτ R2S διαθέτει δύο υπερσυμπιεστές διαφορετικού μεγέθους.

r2s-SchemeΣτις χαμηλές rpm την υπερπλήρωση αναλαμβάνει ο μικρότερος υψηλής πίεσης στρόβιλος που «στροφάρει» πιο γρήγορα, ενώ στις μεγαλύτερες στροφές η βαλβίδα wastegate ανοίγει και τα καυσαέρια κινούν τον μεγαλύτερο χαμηλής πίεσης αεριοστρόβιλο. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε ένα αναλυτικό άρθρο για τα συστήματα υπερτροφοδότησης.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

  1. Η νέα γενιά κινητήρων της Volvo φαίνεται να μπαίνει πολύ δυναμικά στο γκρουπ των turbocharged αυτοκινήτων. Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να συγκριθούν ως προς efficiency τα μοντέλα των bi-turbo, το triple turbo που χρηςιμοποιεί η BMW M550d (πάλι από την BorgWagner?!), το υβριδικό/ηλεκτρικό turbo της Audi στο concept RS6d, και το πλέον γνωστό και πολυβραβευμένο TFSI supercharger-turbocharger της VW (αλήθεια έχει χρησημοποιηθεί ο συνδυασμός supercharger/turbocharger σε diesel μηχανές; )

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!