ΔΟΚΙΜΕΣ

Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI [test drive]

Audi A3 Cabriolet TFSI 125PS caroto test drive 2014 (28)

Στα σίγουρα, η ανοιχτή εκδοχή του Α3 δεν είναι απλώς ένα από τα καλύτερα τετραθέσια κάμπριο που μπορεί να αποκτήσει κανείς, αλλά και ένα από τα φτηνότερα…

«Αποκλείεται να κάνει μόνο τόσο λίγο». Φυσικά, το κάτι λιγότερο από 30 χιλιάρικα την σήμερον ημέρα αποτελεί μια μικρή περιουσία, αλλά η μπάνικη μακριά σιλουέτα του A3 Cabriolet εύκολα σε ξεγελά, φέρνοντας στο νου σου μεγαλύτερα σαλόνια. Για την ακρίβεια, το κάμπριο αμάξωμα είναι περίπου 20 cm μακρύτερο από εκείνο του πεντάθυρου Α3 με το παρουσιαστικό των 4,421 μέτρων να αποσπά μόνο κολακευτικά σχόλια.

Σχεδόν όλη η προσθήκη -σε μήκος- αφορά στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ώστε να είναι δυνατή η τοποθέτηση του μηχανισμού της μαλακής αναδιπλούμενης οροφής. Η οποία, ακόμη και στην βασική της έκδοση (υπάρχει και premium με ποιοτικότερα χαρακτηριστικά) το συνθετικό ύφασμα και η περιεχόμενη μόνωση που βασίζονται πάνω στο σκελετό μαγνησίου, κάνουν μια χαρά την δουλειά τους, καθώς συνολικά υπάρχει πολύ καλή ηχομόνωση στις υψηλές ταχύτητες.

Η μαλακή οροφή χρειάζεται περίπου 18 sec για να αναδιπλωθεί, μια διαδικασία που γίνεται και εν κινήσει αρκεί η ταχύτητα να μην υπερβαίνει τα 50 km/h. Για να λειτουργήσει η οροφή, θα πρέπει νωρίτερα να έχει ασφαλιστεί η θήκη στο πορτμπαγκάζ η οποία μειώνει τον χώρο αποσκευών από τα 320 στα 287 lt. Έτσι, ακόμη και με κατεβασμένη την οροφή υπάρχει αρκετός αποθηκευτικός χώρος αλλά περιορίζεται λόγω της άβολης γεωμετρίας του ελέω της κουκούλας.

photos: nmarinopoulos

Το ταμπλό και η εικόνα που αποκομίζεις είναι η γνώριμη ποιοτική που συναντάς και στις υπόλοιπες εκδόσεις του A3, ενώ οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι πιο μεγάλοι απ’ ότι ίσως να περιμένατε. Πολύ καλή είναι και η ροή του αέρα για τους εμπρός επιβάτες που ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες δεν θα ενοχληθούν. Το ίδιο όμως δεν μπορούμε να πούμε και για τους πίσω, οι οποίοι είναι θέμα χρόνου πότεθα ζητήσουν να ανέβουν όλα τα παράθυρα (εντάξει, και η οροφή όταν το κοντέρ έχει ξεπεράσει αρκετά τις τριψήφιες ταχύτητες).

Θέλετε μία σύντομη περιγραφή,με μία λέξη; Απολαυστικό! Θέλετε περισσότερες; Το πρώτο πράγμα που μας έκανε εντύπωση είναι το εξαιρετικά δύσκαμπτο αμάξωμα που αφήνει ανεπηρέαστο το σασί από τριγμούς και λοιπές ασθένειες -όπως σε πέρασμα από κακότεχνο δρόμο με μικροκραδασμούς να περνούν στο τιμόνι και στον εσωτερικό καθρέπτη- που χαρακτηρίζουν ένα μέτριο κάμπριο. Εδώ έχουμε να κάνουμε με μία εξαιρετική περίπτωση ανοιχτού αυτοκινήτου που χαίρεσαι να το οδηγείς. Είναι άνετο, ευκολοδήγητο και ξέρει πώς να μην ταλαιπωρεί τους επιβαίνοντες (πίσω διάταξη με πολλαπλούς συνδέσμους).

Τώρα, ο 1.4 TFSI των 125 PS δεν ζορίζεται ιδιαίτερα μπροστά στα περίπου +200 kg (σε σχέση με τα κλειστά Α3), αλλά ίσως να υπάρξουν φορές που θα ζητήσεις κάτι περισσότερο. Από την άλλη, το A3 Cabriolet φτιάχτηκε περισσότερο για ήπιες βόλτες με θέα τον ουρανό και υποθέτουμε πως περισσότερο θα νοιαστεί κανείς για την λογική κατανάλωση καυσίμου παρά για το 0-100. Όπως θα νοιαστεί για την όμορφη αίσθηση που θα βιώνει από ένα premium κάμπριο που ουσιαστικά δεν έχεις να του προσάψεις κάτι το μεμπτό. Όσον αφορά τα από 29.500 που κοστίζει, θα λέγαμε πως ότι πληρώνεις παίρνεις. Τίποτα λιγότερο, ίσως κάτι περισσότερο που θα σου βάλει λίγο χρώμα στις καθημερινές σου διαδρομές…

Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI – Τεχνικα χαρακτηριστικα
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 1.395 cc
Διάμετρος x διαδρομή 74,5 x 80,0 mm
Διάταξη/κύλινδροι εγκάρσια τοποθετημένος/τετρακύλινδρος σε σειρά
Ισχύς 90 kW (122 PS) / 5.000-6.000 rpm
Ροπή 200 Nm (20,4 kgm) / 1.400-4.000 rpm
Τροφοδοσία Άμεσος ψεκασμός με υπερτροφοδότηση
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 10,2 sec
Τελική ταχύτητα 211 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 7,8 lt/100 km
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική 6,7 / 5,3 / 4,4 lt/100 km
Ρεζερβουάρ 50 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 609 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 6
Εκπομπή CO2 124 g/km
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο Μηχανικό 6 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Πολλαπλών συνδέσμων
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Michelin Primacy, 205/55 R16
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 4421x1793x1409 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1555/1526 mm
Μεταξόνιο 2595 mm
Χώρος αποσκευών 320 lt
Απόβαρο 1345 kg
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: από 29.500€ (με απόσυρση απο 28.540€)

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button