ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Σούπερ ντίζελ από την VW με ηλεκτρικό τούρμπο και 272 άλογα!

Volkswagen unveils 272 HP diesel engine with electric turbocharger

H γερμανική εταιρία ανακοίνωσε την μελλοντική παραγωγή ενός σούπερ πετρελαιοκινητήρα με επικουρικό ηλεκτρικό τούρμπο και 10άρι DSG!

VW-Innovation-5Πριν από καιρό είχαμε γράψει πως η VW ετοιμάζει σούπερ κινητήρες με ηλεκτρικό τούρμπο σε επικουρικό ρόλο με αποκορύφωμα επαναστατικά μοτέρ VCR τεχνολογίας. Έως τότε, γερμανική εταιρία ανακοίνωσε μία εξέλιξη του νέου ντίζελ των 2.000 cc -με τα διπλά τούρμπο απόδοσης 240 PS- που τοποθετείται ήδη στο νέο Passat. Στην εξελιγμένη εκδοχή θα υπάρχει και ένα ηλεκτρικό «κομπρεσεράκι» που θα ανεβάζει την ισχύ στους 272 PS με φουλ μεταβλητό χρονισμό και μέγιστη πίεση στο κύκλωμα common rail στα 2.500 bar. Μέχρι να ανακοινωθούν νέα στοιχεία, είναι γνωστό πως το νέο μοτέρ θα συνδυάζεται με DSG κιβώτιο με 10 σχέσεις.

Το νέο κιβώτιο με κωδική ονομασία DQ551 αποτελεί εξέλιξη του DSG-6 και με μέγιστο τιμή μετάδοσης τα 550 Nm ροπής (αυτή του μοτέρ εκτιμάτε περίπου στα 500 Nm). Μάλιστα ενδιαφέρον είναι πως το μέγεθος του κιβωτίου είναι ίδιο με αυτό του υπάρχοντος των 7 ταχυτήτων, ενώ βέβαια ο πολύ μεγάλος αριθμός σχέσεων δίνει τη δυνατότητα και για κάποιες εξεζητημένες επιλογές, όπως π.χ. μια πολύ κοντή 1η ή μια πολύ μακριά overdrive 10η.

VW-Innovation-3Στο νέο μοτέρ οι ειδικοί δίνουν μεγάλη βαρύτητα στην μείωση της εκπομπής του CO2 με διάφορες νέα τεχνικές, όπως για παράδειγμα η μόνωση με ένα λεπτό στρώμα οξειδίων των γυάλινων οροφών προκειμένου το εσωτερικό να μην ζεσταίνεται τόσο πολύ το καλοκαίρι και να μην υπάρχουν απώλειες θερμότητας το χειμώνα. Επίσης τα ταμπλό θα αποκτήσουν επιφάνειες αντανάκλασης της υπέρυθρης ακτινοβολίας ώστε και να μη θερμαίνονται πολύ και να αντανακλούν μέρος αυτής της θερμότητας στο εσωτερικό που με τον τρόπο αυτό ζεσταίνεται περισσότερο, περιορίζοντας έστω και λίγο τις εκπομπές ρύπων.

VW-Innovation-2Η Volkswagen δίνει ιδιαίτερη έμφαση και στη διασύνδεση των μελλοντικών της μοντέλων. Έτσι τα συστήματα πλοήγησής της θα μπορούν να είναι όλα online και να χρησιμοποιείται ο προσωπικός λογαριασμός του εκάστοτε χρήστη. Με τον online αποκτούν την δυνατότητα να συνυπολογίζουν σε πραγματικό χρόνο τις κυκλοφοριακές συνθήκες προκειμένου να προκύπτει η συνολικά βέλτιστη διαδρομή και να αυξάνεται έτσι έμμεσα η αυτονομία των ηλεκτρικών. Ταυτόχρονα θα είναι δυνατή η ενσωμάτωση όλων των smartphones, ενώ θα διευρυνθούν και οι δυνατότητες επικοινωνίας μεταξύ των συστημάτων των αυτοκινήτων και των κινητών συσκευών.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button