ΔΟΚΙΜΕΣ

Alfa Romeo Giulietta QV Line [test drive]

Alfa Romeo Giulietta QV Line caroto test drive 2014 (18)

Για όσους δεν μπορούν να ανταποκριθούν στο κόστος της ισχυρότερης εκδοχής της Giulietta, η Alfa Romeo προφέρει το πακέτο QV έναντι 3.000 ευρώ.

Κακά τα ψέματα αλλά αρκετοί δελεάζονται περισσότερο από το «φαίνεσθαι», παρά από την ουσία. Με άλλα λόγια, θα μπορούσε να πει κανείς πως η ουσία εντοπίζεται περισσότερο στο να χορταίνει το μάτι και λιγότερο στην ιπποδύναμη. Προφανώς, με αυτή τη λογική, η Alfa Romeo αποφάσισε να λανσάρει το πακέτο «QV Line» για την έκδοση της Giulietta με το τούρμπο μοτέρ 1,4 lt ισχύος 170 PS (η γνήσια αποδίδει 245 PS με μοτέρ 1,75 lt).

To εν λόγω πακέτο με την ματ γκρι βαφή του αμαξώματος -στο μοντέλο της δοκιμής μας- είναι ομολογουμένως εντυπωσιακό, με το γνωστό πράσινο τετράφυλλο (δηλ. Quadrifoglio Verde) να κοσμεί διάφορα τα φτερά του αμαξώματος. Την ελκυστική εμφάνιση συμπληρώνουν οι 18άρες μαύρες ζάντες αλουμινίου που κρύβουν τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, τους σκουρόχρωμους προβολείς και λοιπές τονισμένες λεπτομέρειες.

photos: nmarinopoulos

Βασισμένο στο επίπεδο εξοπλισμού Distinctive, το πακέτο προσφέρει -μεταξύ άλλων- επένδυση καθισμάτων από αλκαντάρα με τις πράσινες και λευκές ραφές να διακοσμούν με QV άποψη, ενώ στην ίδια σπορ λογική έχουν επιμεληθεί τα πεντάλ, η λαβή του επιλογέα και του χειρόφρενου, σημειακές αλλαγές εντοπίζονται και στο ταμπλό, ενώ τα πίσω κρύσταλλα είναι φιμέ. Εδώ να υπενθυμίσουμε πως το σύστημα πολυμέσων είναι αρκετά εύχρηστο και συνδυάζεται με μία βολική οθόνη αφής.

Αναφορικά με το σασί η μόνη διαφορά σε σχέση με την απλή έκδοση έχει να κάνει με την σπορ πίσω ανάρτηση που εδώ προσφέρεται με το πακέτο. Το αποτέλεσμα είναι ένα σφιχτό σασί με σπορ set-up και όταν βρεθείς πίσω από το κοφτερό τιμόνι (που βαραίνει ανάλογα με την παραμετροποίηση DNA, επιπλέον αλλάζει η απόκριση του γκαζιού) έχεις να κάνεις με μία σπορτίφ Alfa η οποία παρά τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά θα λέγαμε πως δεν κουράζει και τόσο στις καθημερινές μετακινήσεις.

Το μοτέρ με τα 170 άλογα στέκεται στο ύψος τω περιστάσεων και προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις, αλλά εννοείται πως δεν θα πρέπει να περιμένετε και το πιο καυτό ταπεραμέντο της γνήσιας QV. Ολοκληρώνοντας θα λέγαμε πως το πακέτο QV Line εόναι μία ενδιαφέρουσα περίπτωση για όσους θέλουν η νέα τους Giulietta να ξεχωρίζει ακόμη περισσότερο στους δρόμους. Βέβαια, τα επιπλέον 3.000 ευρώ ανεβάζουν το συνολικό κόστος αγοράς στην πικάντικη τιμή των 27.040 ευρώ του μοντέλου της δοκιμής μας, αλλά μπροστά στα κάλλη μιας QV…

Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 PS QV Line – Τεχνικα χαρακτηριστικα
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 1.368 cc
Διάμετρος x διαδρομή 72,0 x 84,0 mm
Διάταξη/κύλινδροι εμπρός εγκάρσια/τετρακύλινδρος
Ισχύς 125 kW (170 PS) / 5.500 rpm
Ροπή 250 Nm (25,5 kgm) / 2.500 rpm
Τροφοδοσία ‘Αμεσος ψεκασμός, υπερτροφοδότηση
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 7,8 sec
Τελική ταχύτητα 218 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 9,2 lt/100 km
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική 7,6 / 5,7 / 4,6 lt/100 km
Ρεζερβουάρ 60 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 652 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 6
Εκπομπή CO2 131 g/km
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο Μηχανικό 6 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Πολλαπλοί σύνδεσμοι
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Dunlop SP Sport Maxx RT, 225/40 R18
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 4351 x 1798 x 1465 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1554/1554 mm
Μεταξόνιο 2634 mm
Χώρος αποσκευών 350 lt
Απόβαρο 1290 kg
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: από 28.000€ (με όφελος απόσυρσης από 27.040€)

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button