NEA

Αυτό είναι τo Prologue της Audi

Audi-Prologue-Concept-2014-official (7)

Στο Λος Άντζελες η Audi δείχνει το πρωτότυπο Prologue που «φωτογραφίζει» τα μοντέλα που θα ακολουθήσουν στην υπερπολυτελή κατηγορία, και φυσικά το κορυφαίο A9!

Ελαφρώς κοντύτερο από ένα A8, το πρωτότυπο Prologue προλογίζει το Α9 και εντυπωσιάζει με την δυναμική εμφάνιση, την μεγάλη μάσκα, τα στενόμακρα φωτιστικά σώματα, τις 22άρες ζάντες και τα λέιζερ Matrix φωτιστικά σώματα. Στο εσωτερικό επικρατεί μινιμάλ άποψη με ψηφιακό πίνακα οργάνων και τις οθόνες αφής ενσωματωμένες και να διατρέχουν το ταμπλό.

Όπως έχουμε γράψει αυτό είναι το πρώτο δείγμα γραφής του νέου αρχισχεδιαστή της μάρκας, του Marc Lichte, στο λογαριασμό του οποίου έχουν μέχρι στιγμής πιστωθεί τα τελευταία VW Golf και Passat. Επίσης, ο Lichte έχει δηλώσει πως θέλει η μάσκα των Audi να βγάζει περισσότερο συναίσθημα κι αυτό έκανε στο Α9, όπου η μάσκα είναι μεν μικρότερη αλλά ακόμα πιο χαρακτηριστική. Ελπιδοφόρο για τη νέα αισθητική των μοντέλων της, που θα χαρακτηριίζονται από μια ακόμα πιο εμφατική μάσκα, η οποία είναι πιο φαρδιά και πιο χαμηλά τοποθετημένη σε σχέση με τα μέχρι τώρα ισχύοντα.

Ακόμα πιο μεγάλες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό, καθώς παντού κυριαρχούν οι οθόνες, που είναι OLED: Μια που παίζει το ρόλο του πίνακα οργάνων μπροστά από τον οδηγό, μια στην κεντρική κονσόλα για ρυθμίσεις πχ. της θερμοκρασίας του συστήματος κλιματισμού και μια μπροστά από το συνοδηγό. Παράλληλα υπάρχει και το σύστημα Butler που αναγνωρίζει τον οδηγό μέσω του κινητού του τηλεφώνου και προχωρά στην εφαρμογή των προσωπικών του ρυθμίσεων σε κάθισμα, κλιματισμό, πρόγραμμα οδήγησης κ.λπ.

Το μήκος του Prologue ξεπερνά τα 5 μέτρα (5100 mm) με πλάτος 1.950 mm και ένα τεράστιο μεταξόνιο στα 2.940 mm. Με άμεσο στόχο την Mercedes-Benz S-Coupe, το μοντέλο παραγωγής της Audi που θα δούμε τέλη 2015, θα διαθέτει ότι καλύτερο από την γκάμα των κινητήρων. Το Prologue κρύβει κάτω από το καπό του έναν V8 4.0 βενζινοκινητήρα με διπλά τούρμπο που αποδίδει 600 PS και 750 Nm, με τετρακίνηση και το 0-100 να πετυχαίνεται σε 3,7 sec. Τα 605 άλογα καταλήγουν και στους τέσσερις τροχούς, ενώ ένα επιπλέον τεχνολογικό high light είναι και η τετραδιεύθυνση, μιας και οι πίσω τροχοί μπορούν να πάρουν μια κλίση μέχρι και 5 μοιρών.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!