Με τον Sergio Marchionne στο τιμόνι της ιταλικής φίρμας, αναμένεται να υπάρξει ένας ανασχεδιασμός στα μελλοντικά πλάνα της Ferrari…
Κάποτε στην Ferrari δεν ήθελαν να ακούν για τούρμπο. Τελικά, υποχρεώθηκαν να ακολουθήσουν την τάση της εποχής με εφαλτήριο την California T. Με τον Luca de Montezemolo στην προεδρία, η αύξηση της παραγωγής της Ferrari πάνω από τις 7.000 μονάδες ετησίως ήταν η κόκκινη γραμμή, κυρίως για δύο λόγους: α) για να διατηρηθεί η αποκλειστικότητα (exclusivity) των μοντέλων Ferrari και β) για να μην πέσει η μέση τιμή πώλησης κάτω από τα 200.000 ευρώ που ήταν το 2014.
Ωστόσο, όλα αυτά ίσως να αλλάξουν τώρα που ο Sergio Marchionne έχει αναλάβει την προεδρία και τόλμησε να αποσχίσει την Ferrari από τον όμιλο FCA. Καλώς ή κακώς, το όριο των 7.000 μονάδων αναμένεται να αυξηθεί στις 10.000. Αλλά αυτό που θα ταράξει τα νερά είναι η πιθανότητα παραγωγής ενός SUV με το αλογάκι στο καπό, κάτι το οποίο ο de Montezemolo δεν συζητούσε καν. Πάντως, ο Marchionne σκέπτεται σοβαρά την πιθανότητα της παραγωγής ενός μοντέλου που θα έκλεβε την δόξα -και αρκετά κέρδη- από την Porsche που χτύπησε φλέβα χρυσού εισάγοντας την Cayenne.