NEA

Ανανεωμένο Kia Rio από 10.990€

 kia_rio_pe_my15_outdoor_7_6323_30425

Η τιμή του Rio 1.2 lt Inmotion ανέρχεται στα €10.990 με απόσυρση, και όπως και όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της Kia, διαθέτουν -την και μεταβιβάσιμη- 7ετή πλήρη εργοστασιακή εγγύηση της εταιρίας.…

Πρόκειται για facelift του μοντέλου με αλλαγές τόσο στην εξωτερική εμφάνιση, τα υλικά του εσωτερικού, τους κινητήρες καθώς επίσης και τις διαθέσιμες εκδόσεις, σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Κia. Εξωτερικά το Rio F/L διατηρεί τις έντονες καμπύλες του γίνεται όμως ακόμα πιο δυναμικό και σύγχρονο.  Διαθέτει νέο προφυλακτήρα εμπρός με διαφορετική σπορ μάσκα και διαφορετικούς προβολείς ομίχλης. Αριστερά και δεξιά υπάρχουν δύο επιθετικές απομιμήσεις αεραγωγών με πτερύγια.  Ο νέος πίσω προφυλακτήρας, εμπνευσμένος από το pro_cee’d, προσδίδει στο αυτοκίνητο ακόμα πιο δυναμικό χαρακτήρα αφού δείχνει πιο χαμηλό και πιο πλατύ.

kia_rio_pe_my15_outdoor_7_6334_30488Οι αλλαγές στο εσωτερικό καθιστούν το Rio F/L ακόμα πιο πολυτελές. Υπάρχουν νέα διακοσμητικά πλαίσια μεταλλικής εμφάνισης στους αεραγωγούς και γύρω από το ηχοσύστημα, ενώ η κεντρική κονσόλα διαθέτει πλέον γυαλιστερό μαύρο πλαστικό Piano Black. Το Rio F/L εφοδιάζεται με την ίδια γκάμα κινητήρων, οι οποίοι όμως έχουν υποστεί σημαντικές βελτιώσεις, και πληρούν τις προδιαγραφές Euro6. 

O κινητήρας 1.1lt Diesel έχει πλέον αυξημένη ροπή στα 18,4 kgm (από 17,3) και επιτυγχάνει εκπομπές 99 gr/km CO2 (χωρίς την χρήση του συστήματος ISG).  Σημαντικά έχει μειωθεί  το επίπεδο θορύβου, καθιστώντας τον κινητήρα 1.1lt Diesel από τους πιο αθόρυβους στην κατηγορία με μόλις 71d εν κινήσει. Βελτίωση υπάρχει και στην διαδικασία αναγέννησης του DPF (σύστημα περιορισμού εκπομπών ρύπων Diesel Particulate Filter), καθώς έχουν προστεθεί δυο νέοι αισθητήρες, που εξασφαλίζουν την ακρίβεια και αποτελεσματικότητα της διαδικασίας ανανέωσης. Τέλος, νέο είναι και το σύστημα τροφοδοσίας, με δύο νέες ξεχωριστές αντλίες πετρελαίου (στο ρεζερβουάρ και στον κινητήρα), εξασφαλίζοντας κορυφαία ακρίβεια και αποτελεσματικότητα ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες.

O κινητήρας 1.4lt Diesel έχει επίσης αυξημένη ροπή στα 24,5kgm (από 22,4) και διαθέτει πλέον την μεγαλύτερη ροπή στην κατηγορία (segB Diesel έως 1.4lt).  Βελτίωση υπάρχει στις στροφές που αποδίδεται η ροπή, καθώς παραμένει  μέγιστη από τις 1500 2750 σαλ, δηλαδή ακόμα χαμηλότερα από πριν, κάνοντας αισθητή διαφορά στην ελαστικότητα του αυτοκινήτου και εκμηδενίζοντας την υστέρηση στις χαμηλές στροφές.

Συνεπώς υπάρχει και μια ελαφρά βελτίωση των επιταχύνσεων: 0-100  km/h: 13,9’’ (από 14,2’’), 60-100 km/h: 8,7’’ (από 9,1’’) & 80-120 km/h: 13,1” (από 13,9’’).  Και ο 1.4 diesel έχει βελτιώσεις στο σύστημα αναγέννησης DPF και στο σύστημα τροφοδοσίας και μείωση στο επίπεδο θορύβου στα μόλις 72db. O κινητήρας 1.2lt βενζίνης έχει μικρή διαφορά στην ροπή (12,4kgm αντί 12,3) και στην ιπποδύναμη (84hp αντί 85), ενώ ο κινητήρας 1.4lt βενζίνης δεν εισάγεται.

kia_rio_pe_my15_3_4_dashboard_view_(black_leather)_6089_30830Το ανανεωμένο Rio F/L διατίθεται στην Ελλάδα σε δύο επίπεδα εξοπλισμού για τον κινητήρα 1.2lt βενζίνης (Inmotion & Upgrade) και σε τρία επίπεδα για τους κινητήρες 1.1lt & 1.4lt diesel (Inmotion, Upgrade & Advance).  Ο βασικός εξοπλισμός του Rio F/L παραμένει ένας από τους πλουσιότερους της κατηγορίας, προσφέροντας από την αρχική κιόλας έκδοση Inmotion, 6 αερόσακους, ESP, HAC, TPMS, ΑC, RCD & MP3 με θύρες USB & AUX καθώς επίσης και όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις (π.χ. ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι & θερμαινόμενοι καθρέπτες κλπ).  Οι εκδόσεις Upgrade εμπλουτίζονται με δερμάτινο τιμόνι & λεβιέ ταχυτήτων, ζάντες αλουμινίου 15”, LED φώτα ημέρας, Bluetooth με δυνατότητα streaming, προβολείς ομίχλης και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα.

Οι εκδόσεις Advance έχουν επιπλέον σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής 7”,κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό, ιονιστή, αισθητήρας βροχής & υγρασίας, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες με ενσωματωμένα LED φλας, αυτόματη ενεργοποίηση προβολέων.

Εδώ μπορείτε να δείτε τον σχετικό τιμοκατάλογο, και εδώ τις εκδόσεις εξοπλισμού.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!