Πωλείται η αυθεντική Ferrari 250 GT Spyder California SWB του Alain Delon!

Ferrari-250-GT-SWB-California-Spider-Alain-Delon-1

Ο Γάλλος γόης την κυκλοφορούσε με πινακίδες Μονακό, ενώ από το κάθισμα του συνοδηγού έχουν περάσει μεταξύ άλλων οι Romy Schneider και Jane Fonda, καθώς και η σύζυγος του Ντελόν Ναταλί.

Οι Ferrari σπάνε όλα τα ρεκόρ και ανοίγουν και τα πιο σφιχτά πορτοφόλια συλλεκτών κλασικών αυτοκινήτων ανά τον κόσμο. Κάτι που αναμένεται να κάνει και το πιο σημαντικό μοντέλο της περίφημης συλλογής Baillon, για την οποία είχαμε γράψει πριν λίγο καιρό. Πρόκειται για μια Ferrari 250 GT Spyder California SWB του 1961, όπου SWB σημαίνει short wheel base, δηλαδή κοντό μεταξόνιο και η οποία έχει κατασκευαστεί μόλις 37 φορές.

Οι εκτιμήσεις λένε πως η τιμή της στον πλειστηριασμό θα κυμανθεί από 9,5 έως και 12 εκατομμύρια ευρώ, που θα είναι ρεκόρ για ένα μη αναπαλαιωμένο αυτοκίνητο. Φυσικά υπάρχουν λόγοι για αυτό, αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από τη αρχή. Η 250 GT Spyder California SWB ήταν το αστέρι της έκθεση στο Παρίσι το 1961. Κάτω από το μακρύ καπό της κρύβει έναν V12 3.000 κυβικών με 280 ίππους. Τη συγκεκριμένη Spyder 6 μέρες μετά τη λήξη της έκθεσης την αγόρασε ο Γάλλος ηθοποιός Gérard Blain, ο οποίος δύο χρόνια μετά την πούλησε στο φίλο του Alain Delon, που μάλλον δεν χρειάζεται επιπλέον συστάσεις.

Ο Delon πήρε τη Ferrari μαζί του και στις ΗΠΑ όπου κατοικούσε περιστασιακά, την κράτησε συνολικά 2 χρόνια και στη συνέχεια την πούλησε σε έναν Γάλλο έμπορο στο Παρίσι, ενώ ο επόμενος ιδιοκτήτης της ονομαζόταν Bouvot και δεν ήταν άλλος από τον τότε αρχισχεδιαστή της Peugeot, στον οποίο πιστώνεται μεταξύ άλλων και το θρυλικό 204.

Ο Bouvot την πούλησε μετά από έναν μόλις χρόνο για να αγοράσει μια άλλη Spyder, αυτή του σκηνοθέτη Roger Vadim -σύζυγος τόσο της Brigitte Bardot όσο και της Jane Fonda- που είχε 40 ίππους παραπάνω. Μέχρι να καταλήξει η 250 GT Spyder California SWB στη συλλογή του κ. Baillon μεσολάβησαν άλλοι δύο ιδιοκτήτες, ενώ το σημαντικό στοιχείο για όλες αυτές τις αλλαγές είναι ότι υπάρχουν όλα τα αντίστοιχα έγγραφα -κάτι που δεν είναι φυσικά ο κανόνας. Από το αρχικά τιμολόγιο, μέχρι και τις αποδείξεις των σέρβις.

Ακόμα πιο σημαντικό όμως είναι πως έμεινε ανέγγιχτη και καλά προστατευμένη τα προηγούμενα 45 χρόνια, με αποτέλεσμα να βρίσκεται σε μια αυθεντικότατη κατάσταση, με την επιθυμητή πατίνα του χρόνου πάνω της και τίποτα παραπάνω. Μάλιστα πολλοί λένε πως δεν πρέπει καν να αναπαλαιωθεί, καθώς θα χάσει αυτήν την ιδιαιτερότητα που την κάνει τόσο ειδική όσο και μοναδική…

Με τη συνεργασία του carzine.gr

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close