Σε πρώτο πλάνο το νέο Skoda Superb!

Skoda-Superb-2015_4

Μετά από πολλές teaser εικόνες και βίντεο, το Superb αποκαλύπτεται στην Πράγα -συνοδευόμενο από την τσέχικη φιλαρμονική και την παρουσία των Chaka Khan και Adrianna Sklenarikova- από όπου το caroto.gr σας μεταφέρει τις πρώτες εικόνες και στοιχεία!

Skoda-Superb-2015_5Αυτή την φορά η Skoda έδωσε πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα στην ναυαρχίδα της, το νέο Superb με την δυναμική εμφάνιση, τον πλούσιο τεχνολογικό εξοπλισμό, τους ακόμη μεγαλύτερους χώρους και την πλήρη γκάμα κινητήρων. Συγκεκριμένα, με μήκος 4,861 mm, η 3η γενιά Superb ξεχωρίζει από την εμβληματική μάσκα, τα πίσω LED φωτιστικά σώματα, το σβήσιμο της οροφής που δίνει ένα κουπέ στιλ και τα φαρδύτερα μετατρόχια. Αναπόφευκτα, υπάρχουν κάποιες ομοιότητες με την μικρότερη Octavia, ενώ σε σχέση με το τωρινό Superb, το νέο είναι κατά 28 mm μακρύτερο (4.861 mm), κατά 47 mm φαρδύτερο 1.864 mm) και κατά 6 mm ψηλότερο (1.468 mm).

skoda_superb_2015-first (2)Tο αυξημένο κατά 80 mm μεταξόνιο (2.841 mm) σε συνδυασμό με τον μικρότερο κατά 61 mm μπροστινό πρόβολο, δίνουν την εντύπωση μίας κόμπακτ επιβλητικής λιμουζίνας. Φυσικά, το αυξημένο μεταξόνιο έχει άμεση επιρροή στους ακόμη μεγαλύτερους(!) χώρους για τους επιβάτες, με το πορτμπαγκάζ να προσφέρει 625 lt (+30 από το προηγούμενο μοντέλο), τιμή ρεκόρ για την κατηγορία. Το ταμπλό εκπέμπει μία upper class αίσθηση με την ποιότητα κατασκευής και την εργονομία να μην επιδέχεται κριτικής (τουλάχιστον στις κορυφαίες εκδόσεις εξοπλισμού που είδαμε από κοντά).

skoda_superb_2015-first (56)Βασισμένο στην τεχνολογική πλατφόρμα MQB (το πλαίσιο είναι αναβαθμισμένο υβρίδιο του προηγούμενου), το νέο Superb προσφέρει ένα πλήρες πακέτο διασυνδεσιμότητας με αναπαραγωγή του περιεχομένου ενός smartphone (κάτι που είδαμε για πρώτη φορά στη νέα Fabia), καθώς και όλα τα συστήματα ασφαλείας που συναντάμε και στην Octavia. Το Superb είναι το πρώτο μοντέλο της Skoda που προσφέρεται με το σύστημα ενεργητικής ανάρτησης DCC (Dynamic Chassis Control) που παραμετροποιεί το σασί (εδώ συνδυάζεται και με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, πέρα από την αλλαγή της χαρτογράφησης του κινητήρα, τιμονιού, αυτόματου κιβωτίου), μέσα από το μενού Driving Mode. Το οποίο διαθέτει τρία προγράμματα (standard, sport, comfort) που επιλέγει ο οδηγός μέσω ενός διακόπτη, καθώς και επιπλέον προγράμματα Eco ή Individual για την μικρότερη δυνατή κατανάλωση ή την πλήρη εξατομίκευση του σασί. Επίσης, ο αεροδυναμικός συντελεστής έχει βελτιωθεί στο 0,275, ενώ το στάνταρ εμπρός διαφορικό XDS+ προσομοιώνει την λειτουργία ενός μπλοκέ.

skoda_superb_2015-first (3)Η γκάμα των κινητήρων είναι έως 30% οικονομικότερη ως προς την κατανάλωση ξεκινώντας από τα 3,7 lt/100 km με εκπομπή 95 g CO2/km (στην έκδοση GreenLine που θα κυκλοφορήσει αργότερα), χάρη στο ελαφρύτερο αμάξωμα (έως 75 kg) και την βελτιωμένη αεροδυναμική. Ο υποψήφιος αγοραστής θα έχει να επιλέξει ανάμεσα σε πέντε TSI και τρεις TDI εκδόσεις με σύστημα start/stop και ανάκτηση ενέργειας, ενώ με εξαίρεση την βασική έκδοση βενζίνης, όλες οι υπόλοιπες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και ορισμένες από αυτές με τετρακίνηση Haldex 5 (με πιο ενδιαφέρουσα την έκδοση 1.4 ACT 4×4).

skoda_superb_2015-first (6)Συγκεκριμένα, η σειρά των βενζινοκινητήρων ξεκινά από την έκδοση 1.4 TSI (125 PS) και την ισχυρότερη 1.4 TSI ACT (150 PS) με σύστημα προσωρινής απενεργοποίησης των κυλίνδρων. Από εκεί και πέρα συναντάμε την 1.8 TSI (180 PS) και την κορυφαία 2.0 TSI (220 PS) που συνδυάζεται αποκλειστικά με DSG-6, με 0-100 σε 7,0 sec και τελική στα 243 km/h. Στην βάση των πετρελαιοκινητήρων βρίσκεται η έκδοση με τον καινούργιο 1.6 TDI (120 PS), ενώ ψηλότερα τοποθετούνται οι εκδόσεις 2.0 TDI με 150 PS ή 190 PS. Θα σταθούμε στην μικρότερη ντίζελ με τα 120 άλογα (με μηχανικό 6άρι ή DSG-7) που για ευνόητους λόγους αναμένεται να είναι και η πιο εμπορική με εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης (κατανάλωση 3,9 lt/100 km, 103 g CO2/km) και καλές επιδόσεις (0-100 σε 10,9 sec, τελική στα 206 km/h).

skoda_superb_2015_9Οι πληροφορίες αυτές είναι οι πρώτες που καταφτάνουν από την caroto.gr που βρίσκεται αυτή την ώρα στην παγκόσμια στατική (έπεται και η οδηγική) πρώτη παρουσίαση του νέου Superb που αναμένεται στην ελληνική αγορά το ερχόμενο φθινόπωρο. Νωρίτερα, θα έχουμε να ασχοληθούμε με το νέο Fabia που θα λανσαριστεί πριν το Πάσχα, μείνετε δικτυωμένοι στο caroto.gr για την πρώτη δοκιμή επί ελληνικού εδάφους!

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close