ΔΟΚΙΜΕΣ

Ford Focus ST [first drive]

Ακολουθήστε το caroto.gr στο Google News για άμεση ενημέρωση

Ford Focus ST test drive spain caroto 2015 (4)

Σε συνεργασία με το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ/NewsAuto.gr οδηγήσαμε τα ανανεωμένα Ford Focus ST στην Ισπανία. Όλα τα λεφτά το ντίζελ, στην Ελλάδα προς τα τέλη της άνοιξης…

Σε μία περίοδο όπου στην χώρα μας (και όχι μόνο) τα ντίζελ είναι ο κυρίαρχος τύπος καυσίμου, η επερχόμενη έλευση του ανανεωμένου Ford Focus ST (με αισθητικές αλλαγές στο πρότυπο των facelift συμβατικών εκδόσεων του) μοιάζει πιο επίκαιρη από ποτέ. Και αυτό, διότι πέρα από την κλασική βενζινοκίνητη έκδοση με τον δίλιτρο Ecoboost των 250 PS (επιτρέψτε μου να την προσπεράσω στα …γρήγορα!), το ενδιαφέρον συγκεντρώνεται στην ντίζελ 2.0 TDCi με τους 185 PS.

Βλέπετε, αυτή είναι η πρώτη φορά που τοποθετείται πετρελαιοκινητήρας σε έκδοση ST, και παράλληλα αποτελεί την απάντηση της Ford απέναντι σε αντίστοιχου χαρακτήρα μοντέλα (όπως είναι τα Seat Leon FR και VW Golf GTD). Πρόσφατα και σε συνεργασία με το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ/NewsAuto.gr βρεθήκαμε στην Βαρκελώνη, όπου οδηγήσαμε τα ανανεωμένα Focus ST. Στρωτό και δυνατό το βενζινοκίνητο ST, όπως και πριν δίχως να έχουν αλλάξει πολλά στον χαρακτήρα του. Αλλά το ντίζελ δελεάζει, για πολλούς και διάφορους λόγους.

Καταρχήν, έχει αρκετή δύναμη (έστω και με 65 άλογα λιγότερα), με ροπάτο τράβηγμα (έχει 11% περισσότερη ροπή με 40,8 kgm), μακρύτερες σχέσεις κιβωτίου (για να αντισταθμίζεται το περιορισμένο εύρος των rpm) και δεν υπολείπεται καθόλου σε αίσθηση, με το τεχνητό σύστημα ήχου να παραπέμπει σε πεντακύλινδρο χουρχουρητό και να επισκιάζει το ντίζελ κροτάλισμα. Από την άλλη, αυτό που είναι εντυπωσιακό στο ντίζελ Focus ST με την ίδια ρύθμιση ανάρτησης (με το βενζινοκίνητο 250άρι), είναι η εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση.

Ακόμη και με σβέλτους ρυθμούς στην εξαιρετική από πλευράς πρόσφυσης ισπανική άσφαλτο, το ντίζελ Focus ST μας έδειξε μέση κατανάλωση στα περίπου 8 lt/100 km. Εντυπωσιακό για ένα σπορ μοντέλο με καλές επιδόσεις (και στις δύο εκδόσεις υπάρχει μηχανικό 6άρι κιβώτιο και σύστημα start/stop), ενώ στο μικρότερο κόστος χρήσης, πέρα από την τιμή του ντίζελ μπορεί να υπολογίζει κανείς και στα εξαιρετικά χαμηλά τέλη κυκλοφορίας (110 g CO2/km).

Όπως είπαμε, τα νέα Ford Focus ST θα κυκλοφορήσουν στην ελληνική αγορά πριν το τέλος του καλοκαιριού, ενώ πέρα από το κλαστικό πεντάθυρο αμάξωμα θα υπάρχει και η επιλογή του οικογενειακού βάγκον. Όσο για τις τιμές πώλησης, για την ώρα δεν υπάρχει κάποια πληροφορία αλλά μπορείτε να κάνετε τις δικιές σας εκτιμήσεις καθώς η απερχόμενη βενζινοκίνητη ξεκινά από τα 31.000 ευρώ. Εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά των νέων Ford Focus ST.

Νέο Ford Focus ST – Σχεδιάζοντας νέες εμπειρίες οδήγησης!

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button