NEA

Audi A9 Prologue Avant και επισήμως

Audi-Prologue-Avant-Concept-5

Αυτές είναι οι πρώτες φωτογραφίες του concept που θα παρουσιάσει η Audi στη Γενεύη και που θα δώσει μια εικόνα για νέα γενιά του Α8…

Oυσιαστικά, το A9 Proloque Avant είναι η τρίτη παραλλαγή του μεγάλου concept της Audi και έχει και μια τρίτη κατά σειρά εκδοχή ενός συστήματος πρόωσης: το πρώτο, που είχε παρουσιαστεί στο LA, είχε ένα συμβατικό 4.0 TFSI με 605 PS / 750 Nm, το δεύτερο που έχει εμφανιστεί στη CES είχε την υβριδική εκδοχή του με 687 PS / 950 Nm, ενώ αυτό εδώ θα έχει το σύστημα που θα χρησιμοποιηθεί στο Q7 e-Tron που θα είναι διαθέσιμο από το καλοκαίρι. Αυτό σημαίνει πως θα είναι plug-in υβριδικό με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να είναι ο diesel 3.0 TDI της μάρκας και τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τα 455 PS / 750 Nm, που επαρκούν για ένα 0-100 σε 5,1 sec και μια ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική 250 km/h.

Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων που μοιράζεται το ίδιο κέλυφος με τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ ενδιαφέρουσες παράμετροι είναι και η ύπαρξη τετραδιεύθυνσης καθώς και οι ζάντες των 22 ιντσών σε συνδυασμό με τα δισκόφρενα από ανθρακόνημα που έχουν διάμετρο 20 ιντσών! Σε ότι αφορά την κατανάλωση η Audi δίνει επίσημα μια τιμή 1,6 lt/100 km, που αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 43 g/km, ενώ η μπαταρία των 14,1 kWh στο πορτμπαγκάζ επιτρέπει την καθαρά ηλεκτρική κίνηση για μέχρι και 54 km.

Κρίνοντας λοιπόν από το συγκεκριμένο πρωτότυπο με το ασυνήθιστο για την κατηγορία, αλλά κομψό αμάξωμα στέισον ή ακριβέστερα τύπου shooting brake, η Audi θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο το σχεδιαστικό προφίλ των μοντέλων της, με πιο πολλές ιδιαίτερες λεπτομέρειες όπως οι έντονες ακμές και τα τονισμένα φτερά. Παράλληλα εκμεταλλεύεται αισθητικά στοιχεία όπως οι προβολείς Matrix. Στην προκειμένη στο εντυπωσιακό της όλης εικόνας συμβάλλει και το μικρό ύψος των μόλις 1.40 μέτρων σε συνδυασμό με τη χαμηλή γραμμή της οροφής που καταλήγει σε μια μικρή αεροτομή αλλά και τις μεγάλες συνολικά διαστάσεις του αυτοκινήτου (μήκος 5,11 μέτρα, πλάτος 1,97).

Παράλληλα το μεταξόνιο των 3,04 μέτρων εξασφαλίζει την άνεση των χώρων για επιβάτες και αποσκευές, ενώ η Audi προσεγγίζει διαφορετικά και το εσωτερικό, διατηρώντας τον πίνακα οργάνων που είχαμε δει και στα πρωτότυπα που προηγήθηκαν. Κάποια αισθητικά στοιχεία, κυρίως στη μάσκα και μέχρι και τη μεσαία κολώνα, θα υιοθετηθούν και στο πολύ- αναμενόμενο καινούργιο Α4 που αναμένεται μέσα στη χρονιά, ενώ όπως έχουμε γράψει μπορεί το αμάξωμα τύπου shooting brake να είναι ασυνήθιστο για τα δεδομένα της μεγάλης κατηγορίας αλλά από τη στιγμή που ο κατακερματισμός των κλάσεων είναι δεδομένος έχει και νόημα…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button