NEA

RS 220 Trophy, η extreme έκδοση του Renault Clio

Renault-Clio_RS_220_Trophy_EDC_2016_1000

Για όσους το απλό RS φαντάζει λίγο, η Renault φρόντισε να εξελίξει μία ακόμα ισχυρότερη εκδοχή του, προσανατολισμένη για χρήση τόσο σε δρόμο, όσο και στην πίστα.

Κρίνοντας από την εξωτερική εμφάνιση, το Clio RS 220 Trophy διαχωρίζει τη θέση του από το απλό Clio RS με τα 200 PS χάρη στους τροχούς των 18 ιντσών, στον ιδιαίτερο άσπρο-μαύρο χρωματισμό του, αλλά και σε αρκετές ακόμα λεπτομέρειες του αμαξώματος. Οι ουσιαστικές αλλαγές, ωστόσο, βρίσκονται κρυμμένες κάτω από το αμάξωμα.

Η συγκεκριμένη έκδοση βασίζεται σε ένα πλαίσιο Trophy, που σημαίνει ότι χρησιμοποιεί βελτιωμένες αναρτήσεις. Για την ακρίβεια, το RS 220 Trophy είναι χαμηλότερο κατά 20 χλστ. στον εμπρόσθιο άξονα και 10 χλστ. στον πίσω. Τα αμορτισέρ που φέρει είναι πιο σκληρά, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα ελατήρια (στον πίσω άξονα είναι σκληρότερα κατά 40%). Αλλαγές υπάρχουν και στο σύστημα διεύθυνσης, που έχει λιγότερες στροφές και κερδίζει σε ακρίβεια.

Ειδική μέριμνα έχει δωθεί και στο θέμα του κινητήρα. Το τετρακύλινδρο turbo μοτέρ των 1.6 λίτρων παραμένει, με αυξημένη όμως ιπποδύναμη 220 ίππων (από 200) και αντίστοιχα ροπή 260 Nm, που ανεβαίνει στα 280 Nm με 4η ή 5η στο κιβώτιο. Τα νούμερα αυτά επιτεύχθηκαν χάρη σε αλλαγές στη χαρτογράφηση του κινητήρα, σε ένα μεγαλύτερο turbo, μία νέα εισαγωγή και μία βελτιωμένη εξαγωγή καυσαερίων. Και να μην ξεχάσουμε, ο κόφτης πλέον έρχεται στις 6.800 αντί για τις 6.500 σ.α.λ.

Η τελευταία πινελιά έρχεται από το EDC, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Renault, που για την περίσταση έχει επαναπρογραμματιστεί, επιτυγχάνοντας κατά 40% γρηγορότερες αλλαγές στις ρυθμίσεις Normal και Sport και κατά 50% στη διαμόρφωση Race. Οι μηχανικοί μάλιστα της RenaultSport φρόντισαν να περιορίσουν και τη διαδρομή των paddles πίσω από το τιμόνι κατά 30%, βελτιώνοντας έτσι λίγο ακόμα την απόκριση. Αν τώρα όλα αυτά σας άνοιξαν την όρεξη, δεν έχετε να κάνετε υπομονή μέχρι το καλοκαίρι, που το Clio RS 220 Trophy θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του στην Ευρώπη.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!