Γιατί αυξάνονται πάλι οι τιμές των υγρών καυσίμων;

fuel-increase_

Παρόλο που η τιμή του βαρελιού παραμένει σε σταθερά επίπεδα οι τιμές της αμόλυβδης και του ντίζελ αυξάνεται και πάλι. Τι συμβαίνει ακόμη και αν δεν έχει αλλάξει κάτι και στη φορολογία;

Μετά από μια περίοδο που το τελικό κόστος των καυσίμων είχε μειωθεί σε χαμηλά επίπεδα -το πετρέλαιο ήταν γύρω στο 1 ευρώ- λόγω του power game μεταξύ ΗΠΑ, Ρωσίας και ΟΠΕΚ, τελευταία οι τιμές έχουν αρχίσει και πάλι να τραβούν την ανηφόρα. Το ενδιαφέρον εδώ είναι πως δεν έχει μεταβληθεί η τιμή του βαρελιού (η οποία κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα, κάτω από 60 δολάρια).

Αυτό που άλλαξε και μάλιστα σημαντικά εις βάρος μας είναι η ισοτιμία του ευρώ με το δολάριο, που έχει φτάσει στα πιο χαμηλά επίπεδα της δεκαετίας και φλερτάρει μάλιστα με το 1/1. Συγκεκριμένα, βρίσκεται σχεδόν στο 1,05, οπότε γίνεται αντιληπτό ότι υπάρχει σημαντική διαφορά -της τάξης σχεδόν του 15%- ακόμα και σε σχέση με μια ισοτιμία 1/1,15. Δυστυχώς, από τη στιγμή λοιπόν που παγκοσμίως οι τιμές των καυσίμων διαμορφώνονται στο αμερικανικό νόμισμα είναι λογικό να κινούνται ανοδικά όταν εκφράζονται σε ευρώ…

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close