BMW X5 xDrive40e, δίλιτρη και υβριδική!

BMW-X5-xDrive40e

Επιταχύνει σε 6,8 sec για το 0-100 και αποδίδει έως 313 άλογα με μέση κατανάλωση 3,4 lt/100 km και εκπομπή μόλις 78 g/km. Πως γίνεται αυτό;

Πολύ απλά, πρόκειται για την πρώτη plug-in υβριδική BMW δίχως τα σήματα «i» που έρχεται σαν φυσικό επακόλουθο του πρωτότυπου X5 eDrive που είχε παρουσιαστεί πριν από δύο χρόνια στην Φρανκφούρτη. Συγκεκριμένα, η X5 xDrive40e που ανακοινώθηκε πρόσφατα συνδυάζει 2-λιτρο 4-κύλινδρο 245 PS / 350 Nm με έναν ηλεκτροκινητήρα 83 kW / 250 Nm να παρεμβάλλεται ανάμεσα στο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. H ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μπαταρίες 9 kWh που βρίσκονται στο πορτμπαγκάζ (από 500 έως και 1.720 lt), ενώ η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 313 PS / 450 Nm.

Η X5 xDrive40e έχει ηλεκτροκίνητη αυτονομία για περίπου 30 km με μέγιστη τελική στην EV περίπτωση στα 120 km/h, ενώ η μέση κατανάλωσή είναι στα 3,3-3,4 lt/100 km με εκπομπή στα 77-78 g CO2/km. Η υποδοχή φόρτισης βρίσκεται στο αριστερό φτερό και η διαδικασία διαρκεί το πολύ 4 ώρες σε οικιακό δίκτυο (2ώρες και 45 λεπτά με τον ταχυφορτιστή BMW I Wallbox).

Η υβριδική BMW είναι τετρακίνητη και χρειάζεται 6,8 sec για το 0-100 με μέγιστη τελική στα 210 km/h. Αισθητικά η υβριδική X5 -με το πακέτο M- διαφοροποιείται στα σημεία και από τα σχετικά λογότυπα, ενώ στο βασικό της εξοπλισμό περιλαμβάνεται η πίσω αερανάρτηση, τα ενεργά αμορτισέρ, το σύστημα κλιματισμού που εν στάση λειτουργεί ηλεκτρικά κ.α. Τιμές αναμένονται (κάτι που προφανώς ενδιαφέρει ελάχιστους στην παρούσα φάση)…

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close