Νέο Audi TT από 42.100€

audi tt gr (4)

H ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης του νέου Audi TT Coupe & Roadster…

Σε τέσσερις συνολικά εκδόσεις θα διατίθεται το νέο Audi TT εκ των οποίων οι τρεις είναι βενζινοκίνητες 2.0 TFSI με ισχύ 230 PS. Η απλή με το μηχανικό εξάρι κιβώτιο κοστίζει από 44.900€ (τιμές με όφελος απόσυρσης), η αυτόματη με το S tronic από 47.700€ και η αυτόματη με τετρακίνηση από 49.700€. Για όσους δελεάζονται από μικρότερο ντίζελ κόστος χρήσης, υπάρχει η έκδοση 2.0 TDI με 184 PS και μηχανικό κιβώτιο από 45.100€. Παρακάτω μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις τιμές πώλησης για τα Audi TT Coupe & Roadster.

prices Audi TT GR prices Audi TT Roadster  GR

[accordion close=»1″ title=»Τι λέει η Audi για τα νέα TT«]Ένα μοντέρνο και ταυτόχρονα κλασικό αυτοκίνητο κάνει μια καινούρια αρχή: η Audi παρουσιάζει τη νέα γενιά των TT και TTS. Το compact sport αυτοκίνητο γοητεύει χάρη στον εντελώς μοναδικό χαρακτήρα του – με τη συναισθηματική σχεδίαση, τις φανταστικά δυναμικές αρετές και τις καινοτόμες τεχνολογίες.

«Το Audi TT αποτελεί ένα αυθεντικό σχεδιαστικό είδωλο και ταυτόχρονα ένα αυτοκίνητο κορυφαίων επιδόσεων», δήλωσε ο καθηγητής Dr Ulrich Hackenberg, Διευθυντής Τεχνικής Ανάπτυξης της Audi AG. «Αυτή η νέα γενιά μας επιτρέπει να φέρουμε την τεχνολογία ακόμα πιο κοντά στους οδηγούς – με τον τρόπο ακριβώς που θα περίμεναν από ένα πραγματικό sport αυτοκίνητο»

Το Εξωτερικό. Κομψό και μυώδες, αθλητικό και έτοιμο να πραγματοποιήσει άλμα – το νέο ΤΤ σε κατακτά με την πρώτη ματιά. Οι σχεδιαστές του compact sport αυτοκινήτου αναδιαμόρφωσαν και εμπλούτισαν τις μοναδικές γραμμές του αρχικού ΤΤ, του 1998, προσθέτοντας μια σειρά από δυναμικά στοιχεία. Με μήκος 4,18 μέτρα, το Coupé διαθέτει μεταξόνιο 2,51 μέτρων κάτι που συνεπάγεται πολύ μικρούς προβόλους.

Στο μπροστινό μέρος κυριαρχούν οι οριζόντιες γραμμές. Η ενιαία τραπεζοειδής μάσκα είναι ευρεία και επίπεδη, ενώ από τις δύο πάνω γωνίες της ξεκινούν οι δύο γραμμές που ορίζουν το περίγραμμα του καπό, το οποίο φέρει το σήμα με τους τέσσερις δακτυλίους της Audi. Οι εισαγωγές αέρα έχουν τη μορφή ιστού. Οι προβολείς έχουν επίσης σχεδιαστεί με διαχωριστικές μπάρες στις οποίες είναι ενσωματωμένα και τα φώτα ημέρας, δίνοντας έτσι μια τρισδιάστατη εντύπωση. Προβολείς τεχνολογίας LED είναι επίσης διαθέσιμοι ως στοιχείο του προαιρετικού εξοπλισμού, ενώ είναι επιπλέον διαθέσιμη και η νέα Matrix LED τεχνολογία, η οποία δημιουργεί τις κύριες δέσμες φωτός με ελεγχόμενους, μεμονωμένους λαμπτήρες LED. Οι κορυφαίοι προβολείς της γκάμας παρέχουν επιπλέον και φλας με δυναμικό εφέ – στην περίπτωση των Matrix LED προβολέων, τα πίσω φωτιστικά σώματα περιλαμβάνουν το ίδιο εφέ. Τα δυναμικά φλας «τρέχουν» προς την κατεύθυνση που ο οδηγός στρίβει προσφέροντας στους άλλους χρήστες του οδικού δικτύου ένα πρόσθετο μέσο προσανατολισμού.

Πολλές λεπτομέρειες στο προφίλ του νέου Coupé θυμίζουν την κλασική σχεδίαση της πρώτης γενιάς του μοντέλου. Η βάση των παραθύρων σχηματίζει μια έντονη γραμμή, οι μεγάλοι θόλοι των τροχών σχηματίζουν το δικό τους γεωμετρικό σώμα. Το μπροστινό τόξο διεισδύει στην γραμμή του καπό, που συνεχίζει πάνω από την πόρτα στη γραμμή tornado και τρέχει προς το πίσω μέρος. Το περίβλημα του επίπεδου τζαμιού λειτουργεί σαν ένα σώμα από μόνο του, ενώ μια μικρή κάμψη στο πίσω πλαϊνό παράθυρο τονίζει την ισχυρή πίσω κολόνα “C – pillar”. Η τάπα του ρεζερβουάρ καυσίμου έχει ένα χαρακτηριστικό κυκλικό σχήμα του Audi TT και ανοίγει με ένα άγγιγμα. Ωστόσο, αυτό που είναι νέο είναι ότι δεν υπάρχει πώμα για τη δεξαμενή καυσίμου κάτω από την τάπα αυτή, γεγονός που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να ξεβιδώσει κανείς τίποτα. Αντ ‘αυτού, η κάνουλα της αντλίας καυσίμου προσαρμόζεται απευθείας στο σωλήνα πλήρωσης του ρεζερβουάρ.

Και πάλι στην ουρά, οριζόντιες γραμμές τονίζουν το στιβαρό κράτημα του ΤΤ. Η σχεδίαση των πίσω φωτιστικών σωμάτων παραπέμπει στο μοτίβο των εμπρός φώτων. Είναι δε μόνιμα αναμμένα – ακόμα μία καινοτομία από την Audi. Το τρίτο φως φρένων έχει τη μορφή μιας επίπεδης ταινίας και συνδέει τις δύο μονάδες των πίσω φωτιστικών σωμάτων.

Το Εσωτερικό. Ο sport χαρακτήρας του νέου Audi TT γλιστρά προς το εσωτερικό με τις ανάλαφρες, σχεδόν ρευστές γραμμές του. Η κονσόλα στο κεντρικό τούνελ και οι επενδύσεις των θυρών διατηρούν αυτές τις ρευστές φόρμες. Ο λεπτός πίνακας οργάνων μοιάζει με πτέρυγα αεροσκάφους, όταν τον βλέπουμε από πάνω, ενώ οι κυκλικοί αεραγωγοί, ένα κλασικό χαρακτηριστικό του ΤΤ, θυμίζουν κάτι από κινητήρες τζετ.

Τα εντελώς νέα sport καθίσματα είναι τοποθετημένα χαμηλά και ζυγίζουν  – μαζί και τα δύο – 5 κιλά λιγότερο από τα καθίσματα του προηγούμενου μοντέλου – απόδειξη της λογικής της κατασκευής μειωμένου βάρους που ακολουθεί η Audi. Τα sport καθίσματα S με την πνευματικά ρυθμιζόμενη πλευρική στήριξη που διαθέτουν, το έντονο περίγραμμα, και με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας (βασικός εξοπλισμός στο TTS). Ως αυτοκίνητο 2 + 2 θέσεων, το νέο TT είναι ένα sport μοντέλο που είναι συγχρόνως και ιδιαίτερα κατάλληλο για καθημερινή χρήση. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 305 λίτρα, δηλαδή κατά 13 λίτρα μεγαλύτερος από του προηγούμενου μοντέλου.

Τα χρώματα και τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό υπογραμμίζουν, επίσης, το sport χαρακτήρα του νέου ΤΤ: τα γκρι rock και καφέ Palomino χρώματα παρέχουν μια εναλλακτική λύση για το μαύρο. Εκτός από τα στάνταρ υλικά, είναι επίσης δυνατό να επιλεγεί το δέρμα Fine Nappa και ένας συνδυασμός δέρματος / Alcantara. Στην περίπτωση των sport καθισμάτων S, τα καλύμματα έχουν ένα μοτίβο διαμαντιού και το δέρμα είναι Fine Nappa.

Πολλά από τα χειριστήρια των νέων Audi TT και TTS ακτινοβολούν με το αλουμινένιο τους “look”. Έμφαση με διακοσμητικά ένθετα και – ανάλογα με την εσωτερική επένδυση – χρωματιστά στοιχεία δίνεται στα πλαστικά τμήματα των S sport καθισμάτων, στα πλευρά του κεντρικού τούνελ και στις επενδύσεις των θυρών. Ένα πακέτο αλουμινίου, τρία πακέτα δέρματος και η επιλογή Murillo Brown της Audi design σειρά ολοκληρώνουν τη γκάμα.

Το αμάξωμα. Χάρη στη λογική της κατασκευής με συνδυασμό υλικών, το αμάξωμα του Audi TT αποτελεί ένα νέο στάδιο στην εξέλιξη του πλαισίου Audi Space Frame (ASF), που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB. Το εμπρόσθιο τμήμα και το δάπεδο του θαλάμου επιβατών περιλαμβάνουν πολυάριθμα στοιχεία από χάλυβα θερμής εξέλασης και υψηλής αντοχής. Ο σκελετός του αμαξώματος, όλα τα τμήματα του κελύφους του και τα επιπλέον τοποθετούμενα εξαρτήματα παράγονται με βάση τις κλασικές διαδικασίες χύτευσης, διαμόρφωσης προφίλ στην πρέσα και επεξεργασίας φύλλων αλουμινίου.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, το νέο ΤΤ να είναι ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του. Με τον κινητήρα 2.0 TFSI και μηχανικό κιβώτιο, το απόβαρο του Coupé (χωρίς οδηγό) είναι μόλις 1.230 κιλά – 50 κιλά δηλαδή ελαφρύτερο από ό,τι πριν. Για δεύτερη συνεχόμενη φορά, η Audi έχει μειώσει το βάρος του ΤΤ.

Kινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων. Με το λανσάρισμά του, το νέο ΤΤ είναι διαθέσιμο με έναν TDI και έναν TFSI κινητήρα. Στα 135 kW (184 hp) και 169 kW (230 hp), και οι δύο τετρακύλινδροι κινητήρες προσφέρουν αξιοσημείωτη ισχύ, αλλά η κατανάλωσή τους έχει μειωθεί σε σύγκριση με το δεύτερης γενιάς ΤΤ. Αυτό ισχύει επίσης για τον 2.0 TFSI κινητήρα των 228 kW (310 hp), ο οποίος κινεί το νέο TTS. Ένα σύστημα start / stop είναι διαθέσιμο ως στάνταρ σε όλους τους κινητήρες, ενώ ένας ενεργοποιητής ήχου (εξάρτημα του συστήματος Audi drive select) παρέχει έναν «πλούσιο» ήχο.

Το TT 2.0 TDI Ultra, το οποίο είναι διαθέσιμο με το λανσάρισμα με χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς, καταναλώνει κατά μέσο όρο μόλις 4,2 λίτρα καυσίμου ανά 100 km – κάτι που αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 110 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο θέτοντας νέα πρότυπα στην κατηγορία. Και όπως συμβαίνει με όλες τους κινητήρες του νέου ΤΤ, ο diesel δύο λίτρων, που αποδίδει 135 kW (184 hp) και 380 Nm ροπής, πληροί τις προδιαγραφές Euro 6.

Ο κινητήρας 2.0 TFSI είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις – στο ΤΤ με 169 kW (230 hp) και 370 Nm και στο TTS με 228 kW (310 hp) και 380 Nm, σε συνδυασμό με ένα ακόμα πιο sport ήχο. Το Audi TTS κατατάσσεται στα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων – χρειάζεται μόλις 4,7 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 0 έως 100 km/h, ενώ η τελική ταχύτητα, η οποία περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, είναι απλά μια τυπική διαδικασία.

Ο κινητήρας 2.0 TFSI στο ΤΤ, καθώς και στο TTS, συνεργάζεται άψογα με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, ή προαιρετικά με το 6-τάχυτο S tronic. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αλλάζει ταχύτητες με αστραπιαία ταχύτητα και χωρίς αισθητή διακοπή της έλξης. Στη χειροκίνητη λειτουργία, το σύστημα μετάδοσης μπορεί να ελεγχθεί, με βάση τις απαιτήσεις, είτε με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (βασικός εξοπλισμός για το TTS) είτε με τη χρήση του επιλογέα ταχυτήτων. Στη λειτουργία efficiency, στο δυναμικό σύστημα οδήγησης Audi drive select (που είναι επίσης στοιχείο του βασικού εξοπλισμού του TTS), το S-tronic επιλέγει τον ελεύθερο τροχασμό, όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού.

Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης quattro. Το ΤΤ αντιπροσωπεύει για την Audi ένα νέο στάδιο ανάπτυξης της μόνιμης τετρακίνησης quattrο. Ο ηλεκτρο-υδραυλικός πολύδισκος συμπλέκτης του, που έχει τοποθετηθεί στον πίσω άξονα για λόγους κατανομής βάρους, είναι συμπαγής και ελαφρύς. Σε κανονική οδήγηση, στέλνει ισχύ στους εμπρός τροχούς, και, αν χρειαστεί, μπορεί με αστραπιαία ταχύτητα να την εκτρέψει στον πίσω άξονα. Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ενσωματώνει ένα νέο επίπεδο οδηγικής απόλαυσης και ασφάλειας: Αν οι αλλαγές ταχυτήτων πραγματοποιούνται με sport τρόπο, η ισχύς έχει την τάση να κατευθύνεται προς τον πίσω άξονα. Με αυτόν τον τρόπο δίνει ουσιαστική ώθηση στο ΤΤ σε μια στροφή, ενώ σε δρόμο με χαμηλή τριβή, επιτρέπει ελεγχόμενη πλαγιολίσθηση.

Η διαχείριση του συμπλέκτη – μια ακόμα καινοτομία – είναι ενσωματωμένη στο σύστημα ελέγχου Audi drive select, το οποίο παρέχει τις λειτουργίες άνετης (comfort), auto, δυναμικής (dynamic), αποδοτικής (efficiency) και εξατομικευμένης (individual) οδήγησης. Το σύστημα ελέγχει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η απόκριση του γκαζιού και το σύστημα διεύθυνσης και ενσωματώνει επίσης πολλά προαιρετικά στοιχεία. Αυτά περιλαμβάνουν το Stronic και τον έλεγχο της προσαρμοζόμενης ανάρτησης Audi magnetic ride (βασικός εξοπλισμός στο TTS), η οποία κρατά το compact sport αυτοκίνητο ακόμη πιο κοντά στο δρόμο, με το πάτημα ενός κουμπιού.

Το σασί. Η εμπρός ανάρτηση στα νέα Audi TT και TTS ακολουθεί την αρχή McPherson. Εξαρτήματα αλουμινίου μειώνουν το βάρος των μη φερόμενων μαζών. Η πίσω ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων μπορεί να διαχειριστεί τις διαμήκεις και εγκάρσιες δυνάμεις χωριστά. Το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης είναι στάνταρ, με την κρεμαγιέρα του να έχει σχεδιαστεί ώστε να επιτρέπει τη σχέση μετάδοσης για να γίνεται πιο άμεση, όσο αυξάνεται η γωνία στροφής του τιμονιού.

Χάρη στο προσεγμένο σύστημα κίνησης και τις βελτιωμένες ρυθμίσεις του, το νέο Audi TT προσφέρει δυναμική και εξαιρετική συμπεριφορά ακριβείας. Στο TTS, στο sport πακέτο S line και στο Audi magnetic ride (μαγνητικό σύστημα ανάρτησης), το αμάξωμα είναι τοποθετημένο κατά δέκα χιλιοστά χαμηλότερα. Το ΤΤ 2.0 TFSI και το ΤΤ 2.0 TDI διαθέτουν τροχούς 17-ιντσών, που ζυγίζουν μόλις 8,7 κιλά, ενώ το μέγεθος των ελαστικών είναι 225/50. Στο TTS, οι τροχοί είναι 18 ιντσών και το μέγεθος των ελαστικών 245/50, ενώ το φάσμα των επιλογών ανεβαίνει μέχρι τις 20-ίντσες.

Τα φρένα στο νέο ΤΤ διακρίνονται για την ακρίβειά τους, η αίσθηση του πεντάλ είναι αβίαστη και άμεση. Οι εμπρός δίσκοι είναι αεριζόμενοι και, ανάλογα με τον κινητήρα, έχουν διάμετρο που κυμαίνεται μεταξύ 312 mm (12,28 ίντσες) και 338 mm (13,31 ίντσες). Το νέο ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο αποτελεί μέρος του πίσω συστήματος φρένων. Τα φρένα του TTS στον εμπρός άξονα διαθέτουν εντελώς νέας σχεδίασης σταθερές δαγκάνες αλουμινίου, που μπορούν να εξοικονομήσουν 5 kg βάρους σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο – και αυτό είναι ένα ακόμη παράδειγμα της τεχνογνωσίας της Audi στην κατασκευή οχημάτων μειωμένου βάρους.

Το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESC, το οποίο μπορεί να είναι μερικώς ή πλήρως απενεργοποιημένο, είναι ο τέλειος τρόπος για να υπογραμμιστούν τα sport χαρακτηριστικά της οδικής συμπεριφοράς. Όταν οδηγείτε σε στροφές, ο επιλεκτικός έλεγχος της ροπής των τροχών μπαίνει στο παιχνίδι. Προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της οδήγησης, η κινητήρια ροπή κατευθύνεται από τον μπροστινό τροχό που βρίσκεται στο εσωτερικό της καμπύλης προς τον εμπρός τροχό που βρίσκεται στο εξωτερικό της καμπύλης (στις προσθιοκίνητες εκδόσεις) ή στις εκδόσεις quattro, με αντίστοιχο τρόπο και στον πίσω τροχό. Χάρη στη διαφορά των δυνάμεων ώθησης, το αυτοκίνητο κατευθύνεται με αρκετή ευκολία προς το εσωτερικό της στροφής.

Αυτό σημαίνει ότι μπορεί κανείς να οδηγεί στις στροφές ακριβέστερα και με πιο ουδέτερο τρόπο. Ως αποτέλεσμα, το ΤΤ κατακτά επίσης ένα σημαντικό πλεονέκτημα από την άποψη των δυναμικών χαρακτηριστικών και της ευστάθειας. Η «Sport» λειτουργία υποστηρίζει ένα ιδιαίτερα sport στυλ οδήγησης, γεγονός που καθιστά πολύ πιο εύκολο το να στρίψεις και να ελέγξεις το αυτοκίνητο όταν αυτό πλαγιολισθαίνει. Η αλληλεπίδραση και ο συντονισμός μεταξύ όλων των μονάδων αυξάνει την ευελιξία και ως εκ τούτου την οδηγική απόλαυση στο Audi TT, όπως θα περίμενε κανείς από ένα sport αυτοκίνητο.

Το εικονικό cockpit (πιλοτήριο) της Audi και το MMI. Το εικονικό πιλοτήριο της Audi (Audi Virtual Cockpit), το οποίο αντικαθιστά τα αναλογικά όργανα και η οθόνη MMI στο νέο ΤΤ, είναι ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων με ευέλικτα γραφικά και εξαιρετικά λεπτομερείς απεικονίσεις. Ο οδηγός μπορεί να αλλάξει μεταξύ δύο επιπέδων στην οθόνη των 12,3 ιντσών. Στην κλασική προβολή, το ταχύμετρο και το στροφόμετρο κατέχουν εξέχουσα θέση, ενώ στην λειτουργία πληροφόρησης-ψυχαγωγίας («Infotainment» mode), στοιχεία όπως ο χάρτης πλοήγησης δίνονται σε κεντρική θέση. Το TTS διαθέτει επίσης μια τρίτη απεικόνιση, στην οποία κυριαρχεί το στροφόμετρο.

Έχοντας εξελιχθεί πρόσφατα από το μηδέν, η όλη αρχή λειτουργίας του οχήματος είναι ολοκληρωτικά επικεντρωμένη στον οδηγό – ανταποκρινόμενη στο sport χαρακτήρα του Audi TT. Διαθέσιμες είναι δύο παραλλαγές του τιμονιού πολλαπλών λειτουργιών. Στην κορυφαία έκδοση της γκάμας, οι οδηγοί μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να ελέγχουν όλες τις λειτουργίες, χωρίς να χρειάζεται να πάρουν τα μάτια τους από το δρόμο.

Το τερματικό MMI, το οποίο είναι επίσης νέο, έχει έξι φυσικά κουμπιά. Χρησιμοποιώντας την επιφάνεια αφής (προαιρετικός εξοπλισμός) και το περιστρεφόμενο χειριστήριο, ο οδηγός μπορεί να μετακινηθεί στη λίστα και στους χάρτες, να ζουμάρει και να εισάγει σύμβολα. Η δομή του μενού είναι σαν αυτή που συναντάμε σε ένα smartphone, συμπεριλαμβανομένης της ελεύθερης αναζήτησης κειμένου. Όλες οι σημαντικές λειτουργίες είναι διαθέσιμες με μερικά μόνο «κλικ», ενώ τα κουμπιά στο πλάι μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ενεργοποιηθούν έξυπνα συνδεδεμένες λειτουργίες και επιλογές.

Εξοπλισμός. Οι αεραγωγοί διαδραματίζουν επίσης ένα ιδιαίτερο ρόλο στη νέα φιλοσοφία λειτουργίας – το αυτόματο σύστημα κλιματισμού λειτουργεί μέσω αυτών. Μέσα στους περιστρεφόμενους διακόπτες τους συναντάμε τα χειριστήρια για τη θέρμανση των καθισμάτων, τον ατμοσφαιρικού αέρα, τη θερμοκρασία, τη διανομή και τη δύναμη της ροής του αέρα, ενώ μικρές οθόνες δείχνουν τις επιλεγμένες ρυθμίσεις.

Οι αεραγωγοί είναι μόνο ένα παράδειγμα από τις υψηλές προδιαγραφές που θέτει η Audi σχετικά με τη λειτουργία, τη σχεδίαση και την επεξεργασία της ποιότητας όλων των εσωτερικών συστημάτων. Στα κυριότερα από αυτά περιλαμβάνονται επίσης η επανασχεδιασμένη λαβή του επιλογέα ταχυτήτων, το περιστροφικό-πιεστικό χειριστηρίο του MMΙ με τις εξαιρετικά ακριβείς επιλογές, που περιλαμβάνει επίσης και οπτική απεικόνιση και τα εξαιρετικού φινιρίσματος ηχεία στο προαιρετικό ηχοσύστημα της Bang & Olufsen. Στο TTS, η άνω περιοχή του πίνακα οργάνων έχει ένα καινοτόμο, εξαιρετικά ακριβές γεωμετρικό μοτίβο.

Η Audi θα προσφέρει το νέο ΤΤ με πλούσιο βασικό εξοπλισμό από το λανσάρισμα του μοντέλου. Στοιχεία προαιρετικού εξοπλισμού, όπως το κλειδί εύκολης πρόσβασης comfort key, η υποβοήθηση προβολέων ή το πακέτο εσωτερικού φωτισμού LED, είναι διαθέσιμα για εξατομίκευση του μοντέλου. Η γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού περιλαμβάνει τη σύσταση «διαλείμματος» ως βασικό εξοπλισμό, το Audi side assist, το Audi active lane assist, την αναγνώριση οδικών σημάτων και σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης με απεικόνιση περιβάλλοντος χώρου.

Το σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας (Infotainment) έχει σχεδιαστεί ως ένα αρθρωτό σύστημα, με κορυφαίο το σύστημα πλοήγησης MMI Navigation plus με MMI touch. Η πρόσθετη μονάδα Audi connect φέρνει τις προσαρμοσμένες υπηρεσίες Internet της Audi στο αυτοκίνητο μέσω του υψηλής ταχύτητας LTE προτύπου. Το Audi phone box είναι ένας εξαιρετικά βολικός τρόπος σύνδεσης ενός κινητού τηλεφώνου. Το ηχοσύστημα Bang & Olufsen αναπαράγει υψηλής ποιότητας ήχο μέσω 12 ηχείων.

Με μια ματιά

Τα νέα Audi TT και TTS

Σχεδίαση και αμάξωμα

– 2 + 2 θέσεων κουπέ, μεταβλητός χώρος αποσκευών με όγκο έως και 305 λίτρα
– Μήκος 4,18 μέτρα, μεταξόνιο 2,51 μέτρα, μικροί πρόβολοι
– Αθλητικές και δυναμικές γραμμές, που θυμίζουν την πρώτη γενιά ΤΤ
– Προβολείς LED και Matrix LED διατίθενται κατόπιν παραγγελίας
– Αμάξωμα σε Audi Space Frame, υβριδική κατασκευή από χάλυβα και αλουμίνιο
– Βάρος κενό του 2.0 TFSI με χειροκίνητο κιβώτιο μόνο 1.230 κιλά

Εσωτερικό και χειριστήρια

– Λείες φωτεινές γραμμές στο εσωτερικό, εξορθολογισμένος πίνακας οργάνων, νέας σχεδίασης sport καθίσματα ελαφρού βάρους
– Audi Virtual Cockpit και νέας γενιάς MMI
– Σύστημα κλιματισμού με χειριστήρια στους αεραγωγούς
– Υπερσύγχρονα συστήματα υποστήριξης οδηγού στον προαιρετικό εξοπλισμό
– Πολλές επιλογές μονάδας ενημέρωσης & ψυχαγωγίας (Infotainment), συμπεριλαμβανομένων των MMI Navigation plus, Audi connect και του ηχοσυστήματος Bang & Olufsen

Σύστημα παραγωγής και μετάδοσης ισχύος

– Τρεις διαφορετικοί τετρακύλινδροι κινητήρες με ισχύ που κυμαίνεται από 135 kW (184 hp) έως 228 kW (310 hp)
– 2.0 TDI με κατανάλωση μόλις 4,2 λίτρα ανά 100 km και 110 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο
– 2.0 TFSI στο TTS με 380 Nm, επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 4,7 δευτερόλεπτα
– Εξαταχύτητο κιβώτιο S tronic διατίθεται για τις δύο εκδόσεις βενζίνης
– Μόνιμη τετρακίνηση quattro® διατίθεται και για τις δύο εκδόσεις 2.0 TFSI. Νέος εξελιγμένος, δυναμικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης

Σασί

– Σοφιστικέ σχεδίαση ανάρτησης που περιλαμβάνει μια σειρά από εξαρτήματα αλουμινίου
– Ηλεκτρομηχανικό προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, στο βασικό εξοπλισμό
– Το δυναμικό σύστημα οδήγησης Audi drive select® και το προσαρμοζόμενο μαγνητικό σύστημα ελέγχου απόσβεσης Audi magnetic ride διατίθενται προαιρετικά, και τα δύο είναι βασικός εξοπλισμός στο TTS
– Τροχοί 17-ιντσών χαμηλού βάρους, άλλα σχέδια τροχών σε μεγέθη έως και 20 ίντσες είναι διαθέσιμα στον προαιρετικό εξοπλισμό
– Ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC), που μπορεί να απενεργοποιηθεί, με επιλεκτική κατανομή ροπής ανά τροχό
– Νέες, περιορισμένου βάρους, σταθερές αλουμινένιες δαγκάνες, στα φρένα του εμπρός άξονα του TTS[/accordion]

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close