NEA

Ανανεωμένη και τρικύλινδρη η BMW 3

2015 BMW 3-Series facelift (1)

Όπως είχε προγραμματισθεί η Σειρά 3 της BMW ανανεώθηκε και για πρώτη φορά στην ιστορία της αποκτά κάτω από το καπό της τρικύλινδρα μοτέρ χωρητικότητας 1.500 cc.

Αισθητικά οι αλλαγές συνάδουν με ένα τυπικό facelift που εντοπίζεται κυρίως στην μάσκα και στα ελαφρώς επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, ενώ στο εσωτερικό θα υπάρχουν ποιοτικότερα υλικά και άλλες βελτιώσεις για να δημιουργούν πιο έντονη την αίσθηση της πολυτέλειας. Η ανανέωση περιλαμβάνει τις εκδόσεις της Σειράς 3 (σεντάν και βάγκον) με την GT να συνεχίζει όπως είναι.

Τώρα, τα σημαντικότερα νέα έχουν να κάνουν με τις βασικές εκδόσεις της «τριάρας», οι οποίες στο εξής θα εξοπλίζονται με τρικύλινδρα μοτέρ 1.500 cc και για την ώρα έχει ανακοινωθεί μόνο η βενζινοκίνητη 318i με 136 PS / 220 Nm και 0-100 σε 8,9 sec με τελική στα 210 km/h. Από κει και πέρα η 328i έγινε 330i, καθώς ο turbo βενζινοκινητήρας των 2.000 cc αποδίδει 252 PS (από 245), ενώ η 335i γίνεται 340i και ο ατμοσφαιρικός 6-κύλινδρος των 3.000 cc αποδίδει πλέον 326 PS ίππους. Ενδιάμεσα υπάρχει και η 320i με νέο δίλιτρο βενζίνης στα 184 PS.

Η υβριδική 330e με τη συνδυαστική ισχύ των 252 ίππων θα είναι διαθέσιμη από το 2016, ενώ ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως τα μοντέλα με μηχανικό κιβώτιο θα έχουν σύστημα που στα κατεβάσματα σχέσεων από υψηλές rpm θα δίνει λίγο γκάζι (κάτι σαν ξερογκαζιά) για καλύτερο συγχρονισμό (κάτι που υπάρχει ήδη σε πρόσφατα μοντέλα όπως η BMW 2 Active Tourer). Από κει και πέρα έχουν γίνει και κάποιες αλλαγές στην ανάρτηση για ακόμα καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος χωρίς παραχωρήσεις στην άνεση και στο σύστημα διεύθυνσης.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button