NEA

Σε άνοδο η Volvo στην Ελλάδα και το 2015

?????????

Αύξηση 16% για τη Volvo στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2015 καθώς η σουηδική μάρκα κατέγραψε 463 ταξινομήσεις έναντι 399 πέρυσι…

Η ανοδική πορεία της Volvo στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου συνεχίστηκε και το πρώτο τρίμηνο του 2015 με αύξηση 16%, τη στιγμή που η αγορά συνολικά κινήθηκε στο +4%. Οι ταξινομήσεις της Volvo για την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου έφτασαν τις 463, έναντι 399 πέρυσι, δηλ. μερίδιο αγοράς 2,7% για τη Volvo, το μεγαλύτερο που είχε ποτέ η μάρκα στην Ελλάδα.

Εντυπωσιακή στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς ήταν η πορεία των V40 και V40 Cross Country, των μικρομεσαίων χάτσμπακ της Volvo. Με 346 ταξινομήσεις συνολικά, βρέθηκαν στην πρώτη θέση ανάμεσα στον premium ανταγωνισμό. Αντίστοιχα ανοδική στο πρώτο τρίμηνο του 2015 ήταν και η επίδοση των S60 και V60, των μεσαίων σεντάν και sport wagon της Volvo. Στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική CD κατηγορία, τα S60/V60 βρέθηκαν επίσης στην πρώτη θέση ανάμεσα στα premium, με 92 συνολικά ταξινομήσεις.

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι η D4 έκδοση των S60/V60 με τους νέους Drive-E δίλιτρους κινητήρες και αυτόματο κιβώτιο 8-σχέσεων, βρέθηκε στην πρώτη θέση όχι μόνο ανάμεσα στα premium αλλά στο συνολικό ανταγωνισμό γενικότερα, υπερσκελίζοντας ακόμα και μάρκες που παραδοσιακά σημειώνουν σημαντικές ταξινομήσεις στο συγκεκριμένο επίπεδο κυβισμού της κατηγορίας, με οχήματα με επαγγελματική άδεια (ταξί κλπ.).

SMS===> Διαβάστε δοκιμές μοντέλων της VOLVO

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button