NEA

Αναβαθμίσεις για το Ford Fiesta

Ford-Fiesta_2014_

Πέρα από τους νέους χρωματικούς συνδυασμούς, το Fiesta θα είναι το αποδοτικότερο που έχει υπάρξει χάρη στη νέα έκδοση Econetic με ντίζελ κινητήρα 1.5 TDCi, κατανάλωση στα 3,2 lt/100 km και 82 g CO2/km!

Η Ford ανακοίνωσε σήμερα ότι το Fiesta (σχετικές δοκιμές) θα διατίθεται με νέα χρώματα, σημαντικά αναβαθμισμένο στυλ και εξοπλισμό και περισσότερες επιλογές κινητήρων για διαφορετικές εκδόσεις. Επίσης, η Ford επεκτείνει τη γκάμα των εκδόσεων Fiesta Red & Black Edition συμπεριλαμβάνοντας τον κινητήρα 1.5 TDCi 95 PS (που δοκιμάσαμε στο Focus), ενώ ο 1.0 EcoBoost 140 PS που μέχρι πρότινος ήταν διαθέσιμος μόνο για τα Fiesta Red και Black Edition, θα προσφέρεται επίσης με τις εκδόσεις Titanium και Sport.

Το Fiesta που κατασκευάζεται για την Ευρώπη στην Κολωνία, απαριθμεί πάνω από 17 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο από το 1976 που λανσαρίστηκε, και διατίθεται σε 3-θυρες, 5-θυρες και panel εκδόσεις αμαξώματος – αλλά και σαν 4-θυρο σε παγκόσμιες αγορές. Μετά από τρεις συνεχείς χρονιές στην κορυφή των Ευρωπαϊκών πωλήσεων – 2012, 2013 και 2014 – το Fiesta επικράτησε και πάλι στη Νο1 θέση της κατηγορίας του το πρώτο τρίμηνο του 2015, με 88.155 μονάδες.

Η έκδοση Fiesta Trend προσφέρει βελτιωμένη ορατότητα με προβολείς αλογόνου (projector) και φώτα ημέρας LED, ενώ αναβαθμίζει τα επίπεδα ποιότητας και άνεσης στην καμπίνα με δερμάτινο τιμόνι και χειρόφρενο. Το Fiesta Titanium αποκτά χρωμιωμένο κάτω αεραγωγό, νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου 16-ιντσών και νέες ταπετσαρίες καθισμάτων με μοντέρνες εκρού λεπτομέρειες και ασορτί ραφές για το τιμόνι, το κάλυμμα του επιλογέα ταχυτήτων, το χειρόφρενο και τα πατάκια. Για μερικές εξωτερικές αποχρώσεις, οι πελάτες του Fiesta Sport μπορούν να παραγγείλουν διαφορετικό χρώμα οροφής – όπως Frozen White, Panther Black, Race Red ή Candy Blue.

Η Ford έχει μειώσει τις εκπομπές CO2 για το Fiesta ECOnetic κατά 16 g/km από το 2008 που το μοντέλο λανσαρίστηκε για πρώτη φορά. Ο νέος κινητήρας 1.5 TDCi υιοθετεί βελτιστοποιημένη σχεδίαση θαλάμου καύσης και υπερσυμπιεστή / σύστημα ψεκασμού καυσίμου τελευταίας τεχνολογίας μαζί με:

  • Auto‑Start‑Stop, που απενεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα όταν το όχημα είναι στο ρελαντί και τον ενεργοποιεί εκ νέου όταν ο οδηγός θέλει να ξεκινήσει
  • Smart Regenerative Charging, που μειώνει τη φθορά του κινητήρα μετατρέποντας επιλεκτικά τον εναλλάκτη  σε γεννήτρια και φορτίζοντας τη μπαταρία όταν το όχημα ρολάρει και φρενάρει
  • Πεντάρι κιβώτιο με βελτιστοποιημένη κλιμάκωση σχέσεων
  • Ελαστικά με κύλιση χαμηλής αντίστασης
  • Βελτιωμένη αεροδυναμική αμαξώματος και κάτω τμήματος

Άλλες τεχνολογίες του Fiesta είναι σύστημα συνδεσιμότητας Ford SYNC με φωνητικό έλεγχο και Emergency Assistance, και το Active City Stop, τεχνολογίες που μπορείτε να δείτε στα παρακάτω βίντεο.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!