Διαθέσιμη στην ελληνική αγορά είναι η περιπετειώδης off-road εκδοχή του Golf Alltrack με ευρεία γκάμα κινητήρων και στάνταρ τετρακίνηση…
Εξωτερικά το VW Golf Alltrack ξεχωρίζει με τους προφυλακτήρες με τις τονισμένες ποδιές, τα πλευρικά προστατευτικά και τους πιο ογκώδεις θόλους των φτερών αλλά και τις νέες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Οι διαθέσιμοι κινητήρες για το Golf Alltrack είναι ένας βενζίνης, ο 1.8 TSI των 180 PS που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο Golf και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και 3 ντίζελ.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει βέβαια ο 1.600 TDI των 110 PS, που με 26.820€ με απόσυρση αποτελεί την οικονομικά πιο προσιτή πρόταση. Από κει και πάνω υπάρχει ο TDI των 2.000 cc με 150 ή 180 PS και τιμές αγοράς από 30.400€ και 34.500€ αντίστοιχα, με στάνταρ το κιβώτιο DSG για τον πιο δυνατό. Ο 1.8 TSI, επίσης με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο όπως προαναφέραμε ξεκινά από 31.000€, πάντα με απόσυρση.
Το Golf Alltrack είναι αποκλειστικά τετρακίνητο, με αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 20 mm και με την επιλογή off road στο Driving Profile, η οποία παραμετροποιεί το Hill Descent Control (σύστημα ελέγχου ταχύτητας καθόδου), την μεταβολή της απόκρισης κατά την επιτάχυνση (πιο προοδευτική για καλύτερο έλεγχο) και το ABS (με το διάστημα ενεργοποίησης να έχει αυξηθεί έτσι ώστε, σε συνθήκες κατάβασης λόφου, το μικρό μπλοκάρισμα των τροχών να δημιουργεί τεχνητά ένα όγκο από πέτρες ή χαλίκια εμπρός από τα ελαστικά, βελτιώνοντας την πρόσφυση).