NEA

Εμμένει στην ατμόσφαιρα η Lamborghini

Lamborghini-Aventador_LP700-4_2012_1000

H ιταλικά φίρμα δηλώνει δεν πρόκειται να αλλαξοπιστήσει για χάρη της υπερτροφοδότησης. Τουλάχιστον για την ώρα…

Lamborghini-Huracan_LP610-4_2015_1465456 (1)Η Ferrari έχει πλέον υιοθετήσει για τα καλά το turbo με τις California T και 488 GTB, ενώ η McLaren έχει ασπαστεί από την αρχή της πορείας της την υπερτροφοδότηση. Αντίθετα, η Lamborghini δηλώνει πως δεν πρόκειται να ακολουθήσει την ίδια οδό, τουλάχιστον για το προσεχές μέλλον με τον επικεφαλή Stephan Winkelmann να δηλώνει πως «… τίποτε δεν αποκλείεται, ειδικά αν «οι turbo είναι εξίσου καλοί με τους ατμοσφαιρικούς». Έτσι, στα σπορ μοντέλα της Lamborghini οι V10 και V12 θα παραμείνουν οι μεγάλοι πρωταγωνιστές, ενώ στην πορεία ίσως να αποκτήσουν ηλεκτρική υποβοήθηση (με έναν τρόπο ανάλογο με αυτόν που υπάρχει στο πρωτότυπο Asterion).

Lamborghini-Urus-1Παράλληλα ο Winkelmann απέρριψε τη χρήση των V10 και V12 των Huracan και Aventador στο Urus, ακολουθώντας τη λογική του πρώτου SUV στην ιστορία της -του LM002 της δεκαετίας του ΄80 που είχε τον κινητήρα της Countach- μιας και όπως πολύ σωστά είπε τα χαρακτηριστικά απόδοσής τους δεν ταιριάζουν σε ένα SUV. Και σύμφωνα με τις πρώτες μας πληροφορίες η κορυφαία εκδοχή του Urus, του νέου SUV της μάρκας, θα έχει κάτω από το καπό του τον νέο W12 του ομίλου VW, ενώ οι βασικές εκδόσεις θα κινούνται από τις ισχυρότερες εκδοχές του V8 της Audi (που κινεί και τις Bentley Continental).

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!