ΑΓΩΝΕΣ

GP Ουγγαρίας: Κυρίαρχος ο Vettel σε ένα συγκλονιστικό αγώνα!

ferrari vettel hungarian gp 2015

Σημαντική πτώση της θερμοκρασίας κατά 10 βαθμούς σε σχέση με τις δυο προηγούμενες μέρες έδωσε μια ανάσα σε οδηγούς, μηχανές και ελαστικά. Στον αέρα δεν ξεπέρασε τους 22 βαθμούς και στο οδόστρωμα ήταν οριακά πάνω από 40 βαθμούς.

Με το ακάθαρτο μέρος στην εκκίνηση να αποτελεί μειονέκτημα, τα προσπεράσματα εξαιρετικά δύσκολα και το κομμάτι της ευθείας εκκίνησης τερματισμού να έχει μήκος 610 μέτρα από τη θέση του Hamilton μέχρι την πρώτη στροφή όλοι είχαν ιδιαίτερη αγωνία για την εκκίνηση. Ο Massa δεν τοποθέτησε σωστά τη Williams οπότε ο γύρος σχηματισμού επαναλήφθηκε και οι γύροι αγώνα μειώθηκαν σε 69. Πήρε μάλιστα ποινή 5 δευτερολέπτων γι’ αυτό την οποία εξέτισε πριν την πρώτη αλλαγή ελαστικών.

GP UNGHERIA F1/2015Ο Vettel πετάχτηκε από την 3η θέση και έστριψε 1ος στην πρώτη στροφή. Πίσω του βρέθηκε ο Raikkonen που ήταν 5ος ενώ οι Mercedes έχασαν έδαφος με το Hamilton να διαμαρτύρεται γιατί θεώρησε πως ο Rosberg βρέθηκε στη γραμμή του. Ο Γερμανός κρατήθηκε πίσω από τις Ferrari που πέτυχαν το ιδανικό ξεκίνημα ενώ ο Hamilton βρέθηκε στη 10η θέση καθώς αναγκάστηκε να πατήσει εκτός πίστας σε ακάθαρτο κομμάτι στη στροφή 6. Μάλιστα συνέχισε να διαμαρτύρεται έντονα πως ο Rosberg άλλαξε πάνω από μια φορά τη γραμμή του. Την ίδια στιγμή έχανε χρόνο πίσω από το Massa πιέζοντας ασφυκτικά για να τον περάσει.

Μπροστά ο αγώνας βρήκε ένα ρυθμό με τον Vettel να οδηγεί την κούρσα και τους Raikkonen, Rosberg ν’ ακολουθούν σε απόσταση αναπνοής όχι περισσότερο από 2 sec. Γύρο με το γύρο ήταν εμφανές πως ο Rosberg έχανε έδαφος με ρυθμό 4 δέκατα στο γύρο και άρχισαν τα ερωτηματικά για τη στρατηγική που ακολουθούσαν οι ομάδες. Είναι χαρακτηριστικό πως στον 12ο γύρο ο Rosberg έχασε 1 sec από το Vettel. Συνεχίζοντας σ’ αυτό το ρυθμό ο Γερμανός με τη Mercedes είδε μέχρι το 18ο γύρο τη διαφορά του ν’ ανοίγει από το Vettel στα 10 sec και από το Raikkonen στα 7 sec. Την ίδια στιγμή ο Hamilton κινούνταν ταχύτερα απ’ όλους, ο μόνος κάτω από 1.28 και είχε φτάσει ήδη στην 5η θέση εκμεταλλευόμενος την είσοδο κάποιων εκ των προπορευόμενων στα pit. Ο ίδιος πέρασε μόνο τον Perez, νωρίτερα είχαν υπερθερμανθεί τα φρένα του ενώ πίεζε το Massa.

f1hun2015_jk1759574Ο Βρετανός άλλαξε ελαστικά για πρώτη φορά στον 20οστό γύρο έβαλε ξανά τη μαλακή γόμα και κατάφερε βγαίνοντας οριακά μπροστά από το Bottas να διατηρήσει την 5η θέση. Ο Rosberg μπήκε στον επόμενο γύρο και έβαλε τη μέση γόμα όπως και ο Ricciardo. Στον 22ο γύρο μπήκε ο πρωτοπόρος Vettel που έβαλε ξανά τη μαλακή γόμα. Την ίδια στιγμή ο Raikkonen ενημέρωνε τους μηχανικούς της Ferrari πως είχε χάσει ένα κομμάτι από την εμπρός αεροτομή. Τελικά ο Φινλανδός άλλαξε ελαστικά έβαλε πάλι τη μαλακή γόμα και έμεινε μπροστά από το Rosberg.

4_fpsparks_galleryΤίποτα δεν άλλαξε δραματικά μετά την 1η σειρά pit stop και μόνο ο Hamilton πίεζε ασφυκτικά το Ricciardo για την 4η θέση. Ο Βρετανός είχε DRS μετά τον 26ο γύρο και ήταν προσπαθούσε να αιφνιδιάσει τον Αυστραλό. Απ’ την άλλη η διαφορά του από το Vettel είχε ξεπεράσει τα 30 δευτερόλεπτα. Ο Hamilton πέρασε το Ricciardo και άρχισε να πλησιάζει με καταιγιστικό ρυθμό το Rosberg ο οποίος φορούσε τη μέση γόμα.

11-Hungarian-Race2-1k-ENΣτον 34ο γύρο ο Βρετανός σημείωσε με τη Mercedes ταχύτερο γύρο με 1:26.8 την ώρα που οι Ferrari γύριζαν στο 1:27.8 και ο Rosberg στο 1:28.7. Φαινόταν πως ήταν καθαρά θέμα χρόνου να τους φτάσει αν άντεχαν τα ελαστικά του. Δυστυχώς για το Βρετανό αυτό δεν ήταν εύκολο δεδομένου πως και η θερμοκρασία στο οδόστρωμα είχε πλέον περάσει τους 46 βαθμούς Κελσίου. Από την άλλη οι μηχανικοί της Mercedes πίεζαν το Rosberg ν’ ανεβάσει ρυθμό για να βρεθεί στο τελευταίο μέρος του αγώνα σε απόσταση βολής από τις Ferrari. Ο Rosberg σε αντίθεση με Hamilton, Raikkonen και Vettel είχε ήδη βάλει τη μέση γόμα και μπορούσε στο τελευταίο μέρος να εκμεταλλευτεί την ταχύτητα της μαλακής γόμας.

11-Hungarian-Race1-1k-ENΣτον 41ο γύρο ο Raikkonen διαμαρτυρήθηκε στους μηχανικούς της Ferrari για περίεργο θόρυβο και απώλεια δύναμης στο μονοθέσιο του. Όπως τον ενημέρωσαν το πρόβλημα ήταν στο μεγάλο ηλεκτροκινητήρα MGU-K. Την ίδια στιγμή ο Hulkenberg έχασε τον έλεγχο της Force India στην 1η στροφή καθώς κατέρρευσε η εμπρός αεροτομή. Τα θραύσματα βρέθηκαν κάτω από το μονοθέσιο οδηγώντας το Γερμανό οδηγό σε έξοδο με μπλοκαρισμένους τροχούς. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χρειαστεί η επιβολή καθεστώτος εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας (Virtual Safety Car). Ο Γερμανός βγήκε ανέπαφος από τη Force India την ώρα που πολλοί οδηγοί όρμησαν στα pit για αλλαγή ελαστικών. Δείτε εδώ την βαθμολογία στο πρωτάθλημα, μετά από μία αρκετά μεγάλη ανάπαυλα, επόμενος αγώνας στο Βέλγιο (23/8).

GP Hungary results 2015

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!