ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Mercedes-Benz C63 Coupe Edition 1

mercedes_c63

Τις “ειδικές” αρχικές εκδόσεις της C63 αποκάλυψε η γερμανική εταιρία, ταυτόχρονα με το φετινό αγωνιστικό C63 Coupe DTM, που θα τρέξει στο ομώνυμο πρωτάθλημα.

mercedes_c63_3Επιλέγοντας να μην περνούν απαρατήρητες πουθενά, η Mercedes-Benz φρόντισε ακόμα για τον εξωτερικό χρωματισμό των νέων C63 Coupe και C63 S coupe, που είναι ξεχωριστός για την περίσταση. Σε ο,τι αφορά στην ισχυρότερη C63 S Coupe, είναι βαμμένη με ένα Magno Selenite Grey χρώμα, ενώ φέρει κίτρινες ρίγες στα πλευρά, στην οροφή και σε άλλα μέρη του αμαξώματος. Την εικόνα συμπληρώνουν οι εξαιρετικά ελαφροί, σφυρήλατοι τροχοί (των 19 ιντσών για μπροστά και 20 πίσω), οι οποίοι κρύβουν στο εσωτερικό τους ένα υψηλής απόδοσης κεραμικό σύστημα φρένων. Περνώντας στην “απλή” C63 Coupe, οι ρίγες που φέρει είναι σε άλλο χρωματισμό, Graphite Gray, ενώ εδώ τα κεραμικά δισκόφρενα είναι προαιρετικά.

mercedes_c63_2Σε κάθε περίπτωση, όσοι επιθυμούν μπορούν να παραγγείλουν το αεροδυναμικό πακέτο της AMG, το οποίο περιλαμβάνει πλευρικά skirts, ένα μεγάλο μπροστινό spoiler, πίσω αεροδυναμικό διαχύτη και ορισμένες ακόμα λεπτομέρειες που κάνουν πιο άγρια την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Κάτω από το καπό, κρύβεται ένα τετράλιτρο bi-turbo σύνολο, το οποίο αποδίδει 476 ίππους στην απλή και 510 ίππους στην S εκδοχή. Ο έλεγχος όλης αυτής της ισχύος γίνεται μέσω του AMG Dynamic Select, καθώς και ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, που εδράζεται στον πίσω άξονα. Φυσικά, στη λίστα του εξοπλισμού περιλαμβάνεται και το AMG Ride Control, που ελέγχει ηλεκτρονικά τη σκληρότητα των αναρτήσεων.

mercedes_c63_4Όσο για την C63 Coupe DTM, αυτή σίγουρα δείχνει πιο εντυπωσιακή, δεν προορίζεται όμως για χρήση σε δρόμο. Με βάση τις προδιαγραφές του γερμανικού πρωταθλήματος τουρισμού, είναι δομημένη επάνω σε ένα πλαίσιο monocoque, του οποίου την ακαμψία ενισχύει ένα χαλύβδινο roll cage. Ο άξονας, τα φρένα, καθώς και ο τρίδισκος συμπλέκτης της χρησιμοποιούν ανθρακονήματα για τη μείωση του βάρους, που δεν ξεπερνά τα 1.120 κιλά. Ο κινητήρας του αγωνιστικού είναι ένας V8, 4.0 λίτρων, που αποδίδει 490 ίππους και 500Nm ροπής. Όσο για την κίνηση, μεταδίδεται στον πίσω άξονα, μέσω ενός εξατάχυτου, εγκάρσια τοποθετημένου κιβωτίου.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button