NEA

Ford: Ποιά Mustang πουλάει περισότερο στην Ευρώπη;

Ford-Mustang_EcoBoost_2015_1000 (2)

Πάνω από 8.000 Mustang πουλήθηκαν στην Ευρώπη, με κύρια προτίμηση σε αμάξωμα fastback, κινητήρα 5.0 V8 421 PS, και αποχρώσεις Race Red & Magnetic Grey…

mustang_trends_EU_3Οι πελάτες σε όλο τον κόσμο έχουν αναδείξει τη Ford Mustang σε bestseller στη σπορ κατηγορία το πρώτο μισό της χρονιάς, σύμφωνα με τα στοιχεία παγκόσμιων ταξινομήσεων αυτοκινήτων της IHS. Σε όλο τον κόσμο ταξινομήθηκαν 76.124 οχήματα κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2015* – αύξηση 56% συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι. «Οι πελάτες στην Ευρώπη και τις RHD αγορές ανά τον κόσμο περίμεναν πάνω από 50 χρόνια για την επίσημη εμπειρία Mustang, επομένως δεν μας εκπλήσσει η τεράστια ζήτηση που παρατηρείται σε αυτές τις περιοχές,» δήλωσε ο Stephen Odell, executive vice president, Global Marketing, Sales & Service. «Κατέκτησε την καρδιά των πελατών σε κάθε γωνιά του πλανήτη για να γίνει παγκόσμιο bestseller στη σπορ κατηγορία.»

Οι πρώτες πωλήσεις αναδεικνύουν στην Ευρώπη  σε δημοφιλέστερες τις εκδόσεις fastback και cabrio και τις εξωτερικές αποχρώσεις Race Red και Magnetic Grey (και οι δύο έχουν το 21% των συνολικών πωλήσεων). Οι Ευρωπαίοι αγοραστές fastback προτιμούν την Race Red (24%) και οι πελάτες cabrio αντίστοιχα την Magnetic Grey (32%). Οι 3 από τους 4 Ευρωπαίους μέχρι σήμερα επιλέγουν μοντέλα fastback (72%) και οι 2 στους 3 αγοραστές προτίμησαν τον κινητήρα 5.0 lit V8 της Ford που αποδίδει 421 PS (64%).

Η προτίμηση των Ευρωπαίων οδηγών στα κιβώτια κατανέμεται σχεδόν ομοιόμορφα, με το 51% να επιλέγει εξατάχυτο μηχανικό και το 49%) εξατάχυτο αυτόματο. Ωστόσο, το αυτόματο κιβώτιο αποδεικνύεται πιο δημοφιλές μεταξύ των αγοραστών του 5.0-lit V8 (57%) και μεγαλύτερη προτίμηση στη μηχανική έκδοση δείχνουν οι πελάτες του 2.3 EcoBoost 317 PS (65%).

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button