NEAΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πρεμιέρα για την BMW M6 Competition Edition & την απίστευτη GT3!

BMW-M6-GT3 (16)

Όχι μία αλλά δύο νέες εκδόσεις της κορυφαίας έκδοσης της Σειράς 6 παρουσίασε η BMW, μία για χρήση σε δρόμο και μία αποκλειστικά για αγώνες, προς χρήση από ιδιωτικές ομάδες…

BMW-M6_Coupe_Competition_Edition_2016_1600x1000 (5)Η πρώτη, η έκδοση δρόμου, είναι η M6 Competition Edition. Μία ισχυρότερη εκδοχή της Μ6, με τονισμένα εξωτερικά χαρακτηριστικά και χρωματισμό. Το αυτοκίνητο φοράει τροχούς 20 ιντσών και ένα πίσω spoiler -όπως και καθρέφτες- από ανθρακονήματα. Αυτά συνεχίζουν και στο εσωτερικό, όπου καλύπτουν αρκετές επιφάνειες του ταμπλό, όπως επίσης τον επιλογέα και το τιμόνι. Φυσικά, υψηλής ποιότητας δέρματα και alcantara δίνουν μία ποιοτική διαφοροποίηση από τις απλές Μ6. Όσο για τα προσφερόμενα καθίσματα είναι τα πολλαπλών ρυθμίσεων “M”.

BMW-M6_Coupe_Competition_Edition_2016_1600x1000 (4)Σε ο,τι αφορά στο μηχανικό σύνολο που φέρει κάτω από το καπό, ο γνωστός οκτακύλινδρος 4.4 twin-turbo έχει δεχτεί τις ιδιαίτερες φροντίδες των βαυαρών μηχανικών και αποδίδει πλέον 600 ίππους και 700 Nm ροπής. Αυτό, φυσικά, είναι μία σημαντική αύξηση από τους 560 ίππους της απλής Μ6. Εάν τώρα αυτά τα νούμερα συνδυαστούν με το προαιρετικό πακέτο M Driver’s Package, τότε απογειώνουν την κορυφαία Μ6, προσφέροντάς της τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 305 χλμ./ ώρα.

BMW_M6_GT3_2Περνώντας τώρα στη Μ6 GT3 εδώ τα πράγματα είναι ακόμα πιο απόλυτα. Το νέο αγωνιστικό της BMW θα ξεκινήσει να διατίθεται σε ιδιωτικές αγωνιστικές ομάδες, για την ερχόμενη σεζόν. Ουσιαστικά πρόκειται να αντικαταστήσει τη Z4 GT3, που τρέχει στο BMW Sports Trophy και σε άλλα πρωταθλήματα, από το 2010. Σύμφωνα μάλιστα με τους υπεύθυνους εξέλιξης, η νέα M6 GT3 θα ενσωματώνει αρκετή από τη γνώση που έχει αποκτηθεί τα προηγούμενα χρόνια, με σημαντικές βελτιώσεις στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς και της οικονομίας.

BMW_M6_GT3_4Ο κινητήρας που θα το κινεί βασίζεται στα μοτέρ παραγωγής της εταιρίας, με ενσωματωμένη την τεχνολογία M TwinPower Turbo. Ανάλογα με την κλάση στην οποία θα αγωνίζεται, μπορεί να αποδώσει έως και 585 ίππους ισχύος, με αντίστοιχη αύξηση στη ροπή. Η κίνηση θα μεταδίδεται στον πίσω άξονα, μέσω ενός σειριακού κιβωτίου έξι σχέσεων. Όσο για το συνολικό βάρος, θα διατηρείται κάτω από τα 1.300 κιλά.

BMW-M6-GT3 (9)Στο κομμάτι της οδικής συμπεριφοράς, οι βαυαροί τεχνικοί υπόσχονται “μία απαράμιλλη οδηγική αίσθηση στο αγωνιστικό σκηνικό”. Αυτό σε μεγάλο βαθμό χάρη στην κεντρικά τοποθετημένη θέση του οδηγού, καθώς και στο μακρύτερο μεταξόνιο, όπου σίγουρα θα παίξει το ρόλο του, σε σχέση με την απερχόμενη Z4 GT3. Ήδη έχει διεξαχθεί μία εκτεταμένη φάση δοκιμών σε διάφορες πίστες και πλέον απομένει ένα fine tuning πριν η αγωνιστική M6 GT3 ξεκινήσει την παραγωγή της.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button