ΔΟΚΙΜΕΣ

BMW 220i Cabrio Auto [test drive]

BMW 220i Cabrio caroto test drive 2015 (24)

Η μικρότερη ανοιχτή BMW είναι από τα αυτοκίνητα που φωνάζουν από μακριά «make my day». Αν φυσικά αγνοήσεις το πόσο κοστίζει…

Αν όχι το ομορφότερο, αναμφίβολα το κάμπριο της δοκιμής μας είναι από τα πιο ελκυστικά που μπορεί να αποκτήσει κανείς κάτω από τα 4,5 μέτρα. Και σε μία περίοδο όπου τα πάντα βράζουν προεκλογικά, τι καλύτερο για να απολαύσουμε το δροσερό Σεπτεμβριανό αεράκι μακριά από το αβάσταχτο άγχος των ημερών που βαραίνει τον καθένα από εμάς. Φανταστείτε την 220i Cabrio σαν το ιδανικό αγχολυτικό που το απολαμβάνεις ανά πάσα στιγμή.

Και αυτό διότι η ηλεκτροϋδραυλική οροφή μαζεύεται σχετικά γρήγορα (σε περίπου 20 sec) στο πίσω μέρος -με το πάτημα ενός διακόπτη στην κεντρική κονσόλα-, ακόμη και εν κινήσει και μέχρι τα 50 km/h (από εκεί και πέρα ο οδηγός πρέπει να μειώσει ταχύτητα). Το παρμπρίζ να είναι σωστά σχεδιασμένο για να μην ενοχλεί ο αέρας σε ταχύτητες έως περίπου 100 km/h, αν και η κόμμωση των πίσω επιβατών μάλλον δεν την γλυτώνει (σ.σ. οι ψηλοί δύσκολα θα βολευτούν, όχι μόνο για τον περιορισμένο χώρο για τα πόδια τους, αλλά και για τα κεφάλια τους).

Σε υψηλότερες ταχύτητες και με την υφασμάτινη οροφή ανεβασμένη δεν υπάρχει χώρος για παράπονα αφού δεν «μπαλονιάζει» ακόμη και κοντά στην τελική, ενώ η ηχομόνωση είναι πολύ καλή. Από πλευράς πρακτικότητας να πούμε πως όταν η οροφή μαζεύεται στο πίσω μέρος, υπάρχουν διαθέσιμα τα 280 lt (από τα συνολικά 335), τα οποία είναι βολικά για να χωρέσουν αρκετά πράγματα. Για το ταμπλό δεν έχουμε να πούμε και πολλά, καθώς προέρχεται αυτούσιο από την κουπέ έκδοση που είχαμε δοκιμάσει, ικανοποιώντας με την αψεγάδιαστη ποιότητα κατασκευής και την εξαιρετική εργονομία.

photos: nmarinopoulos

Μιας και μιλήσαμε για την κουπέ, όπως συμβαίνει σε κάθε κάμπριο, έτσι και εδώ υπάρχουν ενισχύσεις στο πλαίσιο που ανεβάζουν το απόβαρο κατά περίπου 120 kg. Τιμή που δεν περνά απαρατήρητη, όχι τόσο στις επιδόσεις, αλλά στην κατανάλωση καυσίμου που κυμάνθηκε στα περίπου 9,5 lt/100 km. Πάντως, οι επιδόσεις εξακολουθούν να είναι καλές με τον δίλιτρο twin-scroll να σε κερδίζει για την στρωτή απόδοση των 184 PS με άμεση ανταπόκριση στο πάτημα του γκαζιού. Στο μοντέλο της δοκιμής μας, με το εξαιρετικό αυτόματο 8άρι της ZF, μπορεί να επαναλαμβανόμαστε αλλά πρόκειται για έναν από τους καλύτερους συνδυασμούς «κινητήρα/κιβωτίου» στην αγορά.

Oπως έχουμε ήδη είπα, η BMW 220i Cabrio είναι ένα απολαυστικό αυτοκίνητο, με κατεβασμένη ή όχι την οροφή. Στον ανοιχτό δρόμο είναι σταθερό, ήσυχο και με καλή ποιότητα κύλισης. Στις στροφές, το ενισχυμένο πλαίσιο δεν σε αφήνει να καταλογίσεις κάτι το μεμπτό, αλλά ούτως ή άλλως από ένα «βολτάτο» κάμπριο λίγες φορές θα θελήσεις να αναζητήσεις τα όρια του. Το τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση, η άνεση από την ανάρτηση είναι ικανοποιητική, αλλά στα «δύσκολα» αντιδρά με έναν ξερό και απότομο τρόπο, συνοδευόμενη και από έναν ανάλογο γδούπο.

Όλα αυτά για ένα από τα καλύτερα κάμπριο της αγοράς, αλλά και τα ακριβότερα μιας και η τιμή πώλησης με το μηχανικό κιβώτιο ξεκινά από τα 39.250€ (με απόσυρση). Φυσικά, υπάρχει και η οικονομικότερη 218i με τον 1.500άρη τρικύλινδρο (από 34.970€) για την οποία θα μιλήσουμε σε επόμενη δοκιμή μας…

Περισσότερες δοκιμές μοντέλων BMW

BMW 220i Cabrio Auto – Τεχνικα χαρακτηριστικα
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 1.997 cc
Διάμετρος x διαδρομή 84,0x 90,0mm
Διάταξη/κύλινδροι εμπρός διαμήκη/τετρακύλινδρος
Ισχύς 135 kW (184 PS) / 5.000-6.250 rpm
Ροπή 270 Nm (27,5 kgm) / 1.250-4.500 rpm
Τροφοδοσία Άμεσος ψεκασμός, υπερτροφοδότηση
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 7,6 sec
Τελική ταχύτητα 226 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 9,5 lt/100 km
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική 8,3 / 6,2 / 5,0 lt/100 km
Ρεζερβουάρ 52 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 547 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 6
Εκπομπή CO2 144 g/km
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο Αυτόματο 8 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Πολλαπλοί σύνδεσμοι
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Bridgestone Pontenza S001, 225/40 R18 / 245/35 R18
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 4.432 x 1.774 x 1.413 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1.521/1.556 mm
Μεταξόνιο 2.690 mm
Χώρος αποσκευών 280-335 lt
Απόβαρο 1.605 kg
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: από 42.050€ (με απόσυρση από 39.250€, τιμή με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων)

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button