Η Mercedes-Benz λέει όχι σε κιβώτια άνω των 9 σχέσεων

9G-TRONIC

Σε αντίθεση με τις Ford, GM, Honda και Hyundai, η γερμανική εταιρία θεωρεί ότι δεν υπάρχει κανένα όφελος σε κιβώτια τόσο πολλών σχέσεων.

Αυτό μας πηγαίνει μερικά χρόνια πίσω, όταν ο Διευθύνοντας Σύμβουλος της ZF, Stefan Sommer δήλωνε πως οι εννέα σχέσεις αποτελούν το όριο στην εξέλιξη των αυτόματων κιβωτίων. Από εκεί και πάνω, το κόστος κατασκευής, η πολυπλοκότητα και το βάρος είναι τέτοια που, τελικά, κάνουν περισσότερο κακό αντί για καλό σε ένα αυτοκίνητο. Τώρα είναι η σειρά της Mercedes-Benz να επιβεβαιώσει αυτό τον ισχυρισμό, λέγοντας ότι σκοπεύει να παραμείνει στο 9G-TRONIC.

Η απόφαση αυτή κάθε άλλο παρά προέκυψε άκριτα, αφού οι μηχανικοί της εταιρίας ανέλυσαν, με τη βοήθεια υπολογιστών, πάνω από 81 εκατομμύρια διαφορετικά σενάρια κιβωτίων ταχυτήτων. Εδώ αξίζει να υπενθυμίσουμε πως και η Volkswagen διέκοψε πριν από μερικούς μήνες το πρόγραμμα κατασκευής ενός δεκατάχυτου κιβωτίου. Με τη σειρά της η BMW σκοπεύει να παραμείνει στα κιβώτια 8 σχέσεων, καθώς δεν βλέπει ιδιαίτερο όφελος ούτε στα 9τάχυτα κιβώτια.

Ετικέτες

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close