NEA

Αυτή είναι η Porsche 718 Boxster με τους νέους turbo 4-κύλινδρους έως 300 άλογα!

New-Porsche-718-1

Δύο δεκαετίες μετά την πρώτη γενιά, η Boxster επαναπροσδιορίζει το στίγμα της με τους νέους τετρακύλινδρους boxer κινητήρες που ξεκινούν από 300 άλογα!

Από εδώ και στο εξής τα δύο βασικά μοντέλα της Porsche (οι Boxster και Cayman) θα φέρουν το πρόσθετο 718 αποδίδοντας φόρο τιμής στις κεντρομήχανες αγωνιστικές 718 της δεκαετίας του 1950-60, όπως και έχουμε γράψει. Η 718 Boxster θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα της στην Γενεύη (αρχές Μαρτίου) και πιθανότατα στις επόμενες μέρες να ακολουθήσει και η 718 Cayman.

Πέραν του αισθητικού φρεσκαρίσματος, το ενδιαφέρον μετατοπίζεται στους δύο 4-κύλινδρους επίπεδης διάταξης κινητήρες στα 2.000 cc και 2.500 cc. Και οι δύο είναι turbo με την βασική δίλιτρη να αποδίδει 300 PS και 380 Nm από τις 1.950 έως τις 4.500 rpm, εμφανίζοντας αύξηση 35 PS και 100 Nm από την απερχόμενη 6-κύλινδρη ατμοσφαιρική των 2,7 lt. Με το πακέτο Sport Chrono, η 718 Boxster έχει το 0-100 σε 4,7 sec, δηλ. 0,8 sec νωρίτερα, με τελική στα 275 km/h.

Η 718 Boxster S έχει τον μεγαλύτερο 4-κύλινδρο των 2,7 lt με στροβιλοσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και αποδίδει 350 PS και 420 Nm από τις 1.900 έως τις 4.500 rpm. Εδώ η αύξηση της ισχύος είναι στους 35 PS και 60 Nm, σε σχέση με την ατμοσφαιρική 6-κύλινδρη των 3,4 lt της Boxster S. Αντίστοιχα, με το πακέτο Sport Chrono το 0-100 έρχεται σε 4,2 sec (0,6 νωρίτερα) με την τελική στα 285 km/h.

Πέρα από ισχυρότεροι, η Porsche τονίζει πως οι νέοι τετρακύλινδροι είναι και οικονομικότεροι έως 13%, ενώ εκτός από το μηχανικό 6άρι κιβώτιο υπάρχει προαιρετικά και το αναβαθμισμένο διπλόδισκο PDK. Η ανάρτηση έχει νέα γεωμετρία βάσει των νέων μοτέρ, ενώ η ηλεκτρομηχανική απόκριση της κρεμαγέρας είναι 10% πιο άμεση. Φυσικά, για όσους θέλουν περισσότερο κράτημα υπάρχει η προαιρετική ανάρτηση PASM (Porsche Active Suspension Management) με μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 10 mm.

Σχεδιαστικά, αυτό που ξεχωρίζει είναι η διαφορετική διαμόρφωση του πίσω μέρους της, που δεν έχει σχέση με ότι ξέραμε για την Boxster από την πρώτη στιγμή που είχε παρουσιαστεί, πριν από 20 ολόκληρα χρόνια. Κι αυτό γιατί ανάμεσα στο κάλυμμα του κινητήρα και τον προφυλακτήρα υπάρχει πλέον μια επίπεδη επιφάνεια με το χαρακτηριστικό logo της Porsche, που φυσικά τονίζεται ακόμα περισσότερο. Παράλληλα έχουν αλλάξει και τα πίσω φώτα, ενώ πλέον η αναδιπλούμενη αεροτομή δεν επεκτείνεται πάνω από τα φωτιστικά σώματα, αλλά περιορίζεται ανάμεσά τους.

Από κει και πέρα και παρόλο που δεν φαίνεται έχουν διαφοροποιηθεί όλα τα στοιχεία του αμαξώματος, εκτός από τα καπό και την οροφή. Οι προβολείς για παράδειγμα έχουν γίνει μια φαρδείς, ενώ γενικά το εμπρός μέρος δείχνει πιο χαμηλό και επιθετικό, κάτι στο οποίο συμβάλλουν οπτικά και τα καινούργια εμπρός φτερά. Παράλληλα το προφίλ έχει γίνει πιο καθαρό αλλά και ακόμα πιο εμφατικό -υπεύθυνος για τον ανασχεδιασμό είναι ο Peter Varga, επικεφαλής εξωτερικού design της Boxster- ενώ οι εισαγωγές αέρα στο πλάι έχουν μεγαλώσει.

Αλλαγές πάντως, που επίσης δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά, έχουν γίνει και στο εσωτερικό, που πλέον δείχνει συνολικά μοντέρνο. Χάρη και στην απουσία πλαισίου για την οθόνη αφής του συστήματος Multimedia, ενώ τα εικονικά κουμπιά για τους όποιους χειρισμούς, του συστήματος πλοήγησης συμπεριλαμβανομένου, εμφανίζονται μόλις ο οδηγός πλησιάζει το χέρι του προς την οθόνη. Παράλληλα υπάρχει και η δυνατότητα εισαγωγής στοιχείων «γράφοντας» με το δάχτυλο πάνω στην οθόνη και με το σύστημα να αναγνωρίζει το γραφικό χαρακτήρα.

Η διάθεση της νέας Porsche 718 Boxster θα ξεκινήσει στις 30 Απριλίου και οι τιμές της θα ξεκινούν στη Γερμανία από τις 53.646 ευρώ για την απλή και από 66.141 ευρώ για την S. Ενδιαφέρον εδώ είναι πως η Boxster θα είναι πλέον πιο ακριβή από την Cayman, που θα ακολουθήσει χρονικά, διορθώνοντας έτσι την παγκόσμια μέχρι τώρα πρωτοτυπία της Porsche που ήθελε το roadster να είναι πιο φτηνό από το αντίστοιχο κουπέ.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!