ΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑΔΟΚΙΜΕΣ

Με το Peugeot 308 GT στο χιονοδρομικό κέντρο του Παρνασσού [on the road]

Parnassos Ski Center - Peugeot 308 GT test drive (31)

Μέρες αλκυονίδων δεν επιλέξαμε κάποιο SUV για να επισκεφτούμε το Parnassos Ski Center, αλλά ένα από τα καλύτερα hot-hatch με ένα σούπερ κινητήρα!

Parnassos Ski Center - Peugeot 308 GT test drive (532)Λένε πως τα καλύτερα έρχονται όταν αυτοσχεδιάζεις. Μία παρότρυνση από τον συνάδελφο Κώστα Χαλκιαδάκη για την κάλυψη του σχετικού ρεπορτάζ στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ, μία πρόσκληση από τον υπεύθυνο Σωτήρη Γιαννόπουλου στο τμήμα πληροφοριών του Parnassos Ski Center, και η φιλοξενία από το Anemolia Resort ήταν ότι έπρεπε για μία όμορφη εκδρομή μέρες Αλκυονίδων. Από σκι, δεν γνωρίζω και πολλά πράγματα, αλλά με τέτοιο υπέροχο καιρό και σε μία περιοχή που συγκαταλέγεται στους top χειμερινούς προορισμούς, ο χρόνος κυλά αρκετά γρήγορα.

Όσο γρήγορα -και προπάντων οικονομικά- κινηθήκαμε με το 308 GT. Μία έκδοση του γαλλικού μικρομεσαίου με τον τούρμπο 1.600άρη να αποδίδει 205 άλογα, με ήρεμο και εντελώς γραμμικό τρόπο. Όσο εντυπωσιακή είναι η «ροπάκλα» που εμφανίζει από τις πολύ χαμηλές rpm, τόσο ισορροπημένος είναι ο χαρακτήρας της έκδοσης GT που ταιριάζει γάντι με αυτό που είναι, ένα δηλαδή καλοστημένο hatch που σε μεταφέρει σβέλτα από το ένα σημείο στο άλλο.

Αυτή την περίοδο στην ευρύτερη περιοχή περιμένουν πως και πώς να πέσει αρκετό χιόνι. Τις μέρες που βρεθήκαμε, καθημερινές για να αποφύγουμε την πολυκοσμία, είχε ήλιο με δόντια που μάλλον θα χρειαζόμασταν ένα… καροτέν! Ο Σωτήρης μας έκανε μία πλήρη ξενάγηση στο χιονοδρομικό για να μας δείξει την σύνδεση Κελάρια-Φτερόλακκα, ενώ η θέα από τα 2.240 μέτρα πραγματικά αποζημιώνει κάθε επισκέπτη με το γαλάζιο του ουρανού να σβήνει στο λευκό του χιονιού.

Στα Κελάρια οι αναβατήρες είναι τελευταίας γενιάς και από τους πιο σύγχρονους της Ευρώπης, με σύγχρονες καμπίνες μεταφοράς. Για να απολαύσετε τον καφέ σας υπάρχουν δύο chalets (στα Κελάρια και στην Φτερόλακκα), καθώς και από ένα snow-bar. Σχετικά με το κόστος, θα πρέπει να λάβετε υπόψη πως σχεδόν τα πάντα είναι στην μισή τιμή τις καθημερινές, ενώ σε μεγάλο βαθμό εξαρτάται από το αν θα διανυκτερεύσετε, αφού η απόσταση δεν είναι απαγορευτική για μία μονοήμερη απόδραση.

Μιας και μιλάμε για κόστος, θα ήθελα να σταθώ στο πόσο οικονομικό αποδείχτηκε το 308 GT καταναλώνοντας «πήγαινε-έλα» από την πρωτεύουσα 7,3 lt/100 km, δίχως air-condition και με χαλαρό πόδι… Βλέπετε, το 308 GT δεν είναι από τα hardcore «γρήγορα», αλλά όπως είπαμε ένα σβέλτο αυτοκίνητο που πιέζοντας τον διακόπτη Sport στην κεντρική κονσόλα, ο πίνακας οργάνων κοκκινίζει (θέλει συνήθεια η ανάποδη φορά του στροφόμετρου), παρέχονται πληροφορίες για την ισχύ/πίεση τούρμπο/ροπή, ενώ ο ήχος του μοτέρ αποκτά ένα πιο τεχνητό race ήχο. Τα σπορ καθίσματα δεν παρέχουν μόνο καλή στήριξη, αλλά είναι και ανατομικά στο ταξίδι, το μικρό τιμόνι ξενίζει αρχικά αλλά το συνηθίζεις με τον καιρό, ενώ αν θα ήθελα κάτι, αυτός είναι ένας πιο σφιχτός επιλογέας. Για το 6άρι σαζμάν με την πολύ καλή κλιμάκωση.

Αυτά για το Peugeot… και τον Παρνασσό. Τον οποίο σκοπεύουμε να επισκεφτούμε ξανά σύντομα, αυτή την φορά καλά προετοιμασμένοι και ενημερωμένοι από το snowreport.gr ώστε να βρούμε το τοπίο ντυμένο στα ολόλευκα! Εδώ μπορείτε να βρείτε μερικά ακόμη οδοιπορικά… πάμε για το επόμενο!

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button