NEA

To Arash AF10 των 2.109 ίππων θα είναι στην Γενεύη!

race-2-1440x780

Όλα έδειχναν πως το ισχυρότερο αυτοκίνητο στην επερχόμενη έκθεση θα ήταν η νέα Bugatti Chiron…

racer-rear-gold-1440x641Ωστόσο, η βρετανική Arash Motor Company -που έχει ήδη επιδείξει το AF8– έχει αντίθετη άποψη και προετοιμάζεται για να πυροδοτήσει το σαλόνι της Γενεύης με τους 2.109 ίππους του AF10! Μπορεί να ακούγεται εξωπραγματικό, αλλά η Arash ισχυρίζεται πως αυτή είναι η μέγιστη ισχύ που μπορεί να αποδώσει ο V8 των 6.200 cc με την βοήθεια μηχανικού υπερσυμπιεστή και τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων (από ένας σε κάθε τροχό). Όπως γίνεται αντιληπτό το Arash AF10 είναι τετρακίνητο και υπό κανονικές συνθήκες (δίχως δηλ. τους ηλεκτροκινητήρες) ο V8 αποδίδει 913 ίππους και 1.200 Nm ροπής.

Engine-superchargedv2-e1454503635581-1440x1018Με την μάξιμουμ ισχύ του, το AF10 (τα οποίο σαν concept υπάρχει από το 2009, δείτε παρακάτω ένα βίντεο του Top Gear) χρειάζεται λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα για να πετύχει το 0-100 με την τελική να αγγίζει τα 323 χλμ/ώρα! Ο V8 στέλνει την ροπή του στους πίσω τροχούς, ενώ κάθε ηλεκτροκινητήρας έχει ένα διβάθμιο μειωτήρα και τροφοδοτείται με ενέργεια από μπαταρία λιθίου-ιόντων, με λειτουργία ανάκτησης ενέργειας στο πρόγραμμα Race.

AF10-Motors-1440x685Το πλαίσιο είναι ένα αλουμινένιο χωροδικτύωμα, το αμάξωμα είναι από κάρμπον και πολυμερισμένο ανθρακόνημα, ενώ υπάρχει ηλεκτροϋδραυλικός μηχανισμός ανύψωσης του σασί κατά μερικά εκατοστά για κίνηση σε κακής ποιότητας οδοστρώματα. Τόσο το AF8, όσο και το AF10 θα τα δούμε σε πραγματική μορφή στην Γενεύη, με το πρώτο να κοστίζει περίπου 452.000 ευρώ και το κορυφαίο AF10 στα 1,42 εκατομμύρια ευρώ! Στα 1,55 εκ. ο πελάτης μπορεί να έχει μια αγωνιστική εκδοχή για τις πίστες που περιλαμβάνει κλωβό ασφαλείας, σύστημα πυρόσβεσης και άλλα έξτρα.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button