NEAΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Βγαλμένα από άλλες εποχές τα Morgan 4-4 80th Anniversary και EV3

Morgan-4-4_80th_Anniversary_2016_1000 (1)

Μία επετειακή έκδοση του αειθαλούς της 4-4 αλλά και ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό μοντέλο παρουσίασε η Morgan, στα πλαίσια της διεθνούς έκθεσης της Γενεύης…

Morgan-4-4_80th_Anniversary_2Μπορεί να μην είναι ευρείας κατανάλωσης, δεν παύει όμως να αποτελεί ένα μοντέλο με ιστορία που ξεκινά πριν από τη γέννηση του ίδιου του σκαραβαίου της VW! Το 4-4 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1936, σηματοδοτώντας την είσοδο της Morgan στα τετράτροχα οχήματα. Μετά από 80 χρόνια συνεχούς παραγωγής, η εταιρία έρχεται να τιμήσει αυτή τη μακρόχρονη πορεία με μία ειδική, 80th Anniversary έκδοση.

Morgan-4-4_80th_Anniversary_3Το επετειακό 4-4 θα παραχθεί σε μόλις 80 κομμάτια, όλα κατασκευασμένα στο χέρι, ακολουθώντας την παράδοση και τα υψηλά στάνταρ της εταιρίας. Οι διαφοροποιήσεις του εστιάζονται στα μπρούντζινα κέντρα των τροχών, στις πλευρικές εξατμίσεις, στα σχετικά λογότυπα, καθώς και σε ορισμένες ακόμα μπρούντζινες λεπτομέρειες του αμαξώματος. Όσο για το χρωματισμό, υπάρχουν 3 εναλλακτικές. Το κλασικό British Racing Green της Morgan, το Saxe Blue και το Dark Red. Αναφορικά με τον κινητήρα, παραμένει ο 1.6 Ford Sigma, όπως και στις απλές εκδόσεις.

morgan-ev3Το EV3, με τη σειρά του, αποτελεί μία αμιγώς ηλεκτρική πρόταση, που συνδυάζει την παράδοση ενός κλασικού σχεδιαστή και μίας χειροποίητης κατασκευής με μία νέα μορφή κίνησης. Τρίτροχο, με ασύμμετρες λεπτομέρειες και γραμμές που θυμίζουν αγωνιστικό της δεκαετίας του ’30, είναι το πρώτο Morgan που χρησιμοποιεί μέρη από ανθρακονήματα στο αμάξωμά του, διατηρώντας έτσι το συνολικό βάρος κάτω από τα 500 κιλά.

Morgan-EV3_2Χάρη σε έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 46kW, που αντλεί ενέργεια από ένα συσσωρευτή ιόντων λιθίου, 20kWh, προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 9 δλ. επιτυγχάνοντας παράλληλα τελική ταχύτητα άνω των 150 χλμ./ώρα. Ακολούθως, η αυτονομία που ανακοινώνεται αγγίζει τα 250 χιλιόμετρα. Το EV3 θα περάσει στην παραγωγή προς τα τέλη του 2016, με τιμή συγκρίσιμη με αυτή του βενζινοκίνητου τρίτροχου της Βρετανικής εταιρίας.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button