NEA

Στη Νέα Υόρκη το νέο Nissan GT-R με 570 άλογα!

Η ιαπωνική εταιρία διατείνεται πως οι αλλαγές και βελτιώσεις που έχουν γίνει στο «νέο» GT-R είναι οι πιο σημαντικές από το λανσάρισμά του μοντέλου, το 2007.

Nissan-GT-R_2017_1000 (1)Όπως ήταν προγραμματισμένο, στη Νέα Υόρκη κάνει την πρώτη του εμφάνιση το ανανεωμένο GT-R με τον bi-turbo V6 κινητήρα των 3.800 κ.εκ. να έχει αποκτήσει 20 άλογα περισσότερα. 0 24βάλβιδος κινητήρας που συναρμολογείται στο χέρι από έναν TAKUMI (δείτε παρακάτω το σχετικό βίντεο) αποδίδει συνολικά 570 άλογα στις 6.800 σ.α.λ και 633 Nm ροπής. Σύμφωνα με την Nissan, η βελτιωμένη απόδοση οφείλεται κυρίως στον ακριβέστερο ελέγχου ανάφλεξης-χρονισμού των κυλίνδρων και της επιπλέον πίεσης από τους υπερσυμπιεστές, που επιτρέπουν στο νέο GT-R την επίτευξη της βέλτιστης επιτάχυνσης στο μεσαίο και άνω εύρος των στροφών του κινητήρα (3.200 σ.α.λ και πάνω).

Nissan-GT-R_2017_1000 (24)Το μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με ένα τέλεια ρυθμισμένο εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που χαρακτηρίζεται από ομαλότερες αλλαγές και λιγότερο θόρυβο. Ο γνώριμος ήχος του κινητήρα του GT-R έχει επίσης αναβαθμιστεί, χάρη και στα νέα τελικά διαφράγματα των εξατμίσεων από τιτάνιο, όσο και το σύστημα ηχοακύρωσης Active Sound Enhancement (ASE).

Εξωτερικά, το νέο GT-R διαθέτει μία νέα μάσκα από χρώμιο που παρέχει και καλύτερη ψύξη στον κινητήρα, με ένα νέο σχέδιο πλέγματος, νέας σχεδίασης καπό για καλύτερη διάχυση αέρα στις υψηλές ταχύτητες, νέα μαρσπιέ που πλέον βγαίνουν προς τα έξω, προκειμένου να βελτιωθεί η ροή του αέρα κ.α. Στο πίσω μέρος το σήμα κατατεθέν των τεσσάρων φωτεινών δακτυλίων παραμένει, σε συνδυασμό με ένα νέο σχήμα που συμβάλει στη βελτίωση της ροής του αέρα, αλλά και με την προσθήκη αεραγωγών στα πίσω πλευρά και δίπλα από τις απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό, το ταμπλό και ο πίνακας οργάνων είναι καινούρια και φέρουν επένδυση από δέρμα υψηλής ποιότητας, έντεχνα δουλεμένο από τα εγγυημένα χέρια των TAKUMI, ενώ τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων (shift paddles) έχουν τοποθετηθεί σε ένα νέο τιμόνι. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει νέα μονάδα πολυμέσων με λιγότερους διακόπτες (11 από 27), η διευρυμένη οθόνη αφής 8 ιντσών διαθέτει μεγάλα εικονίδια για ακόμα καλύτερη λειτουργικότητα, η νέα εμφάνιση στον πίνακα ελέγχου, επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό πολλαπλών λειτουργιών, στο μέσο της κάρμπον επένδυσης της κονσόλας.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button