NEA

Mercedes-AMG C63 Cabriolet για ανοιχτή απόλαυση

Mercedes-Benz-C63_AMG_Cabriolet_2017_1000 (5)

Στην έκθεση της Νέας Υόρκης κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του ένα από τα ταχύτερα και ισχυρότερα τετραθέσια κάμπριο της αγοράς…

Η γκάμα της C-Class Cabrio διευρύνεται με την προσθήκη μιας top έκδοσης που έχει κάτω από το καπό της τον bi-turbo V8 των 4.000 κ.εκ. που αποδίδει 476 ίππους ή 510 στην περίπτωση της C63 S. Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς (υπάρχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ στην C63 S, στην απλή C63 είναι απλό μηχανικό) μέσω αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων (του MCT-7), ενώ το 0-96 χλμ./ώρα (το 0-60 μίλια/ώρα) να πετυχαίνεται σε μόλις 4,1 δλ. (η απλή C63 είναι πιο «αργή» κατά 0,1 δλ.).

Οι επιδόσεις ακούγονται εντυπωσιακές για την C63 των 1.910 κιλών και την C63 S των 1.925 κιλών, ενώ στο σπορ AMG πακέτο -όπου δεν υπάρχει ηλεκτρονικός κόφτης- η τελική ταχύτητα δεν περιορίζεται μέχρι τα 250 αλλά φτάνει έως τα 280 χλμ./ώρα. Πέρα από το εντυπωσιασμό, το αμάξωμα έχει διάφορες αεροδυναμικές βελτιώσεις, πίσω υπάρχει διαχύτης και τέσσερις απολήξεις, ενώ οι μηχανικοί έχουν βαρύτητα στην ηχητική του V8 (με κατεβασμένη ή ανεβασμένη την οροφή).

Εννοείται πως σε σχέση με τις απλές C-Cabrio, οι δύο top AMG έχουν ποιο σφιχτή «AMG Ride Control» ανάρτηση με νέα γεωμετρία, αμορτισέρ μεταβλητής απόσβεσης και με τρία προγράμματα παραμετροποίησης (comfort, sport. Sport plus), μεταβλητή ηλεκτρομηχανική κρεμαγέρα, το Drive Select κατά την AMG με τέσσερα modes (Comfort, Sport, Sport Plus, Race) κ.α. Αξίζει να σημειωθεί πως η C43 AMG με τον V6 κινητήρα είναι στάνταρ τετρακίνητη, ενώ οι κορυφαίες C63 θα λανσαριστούν στην Ευρώπη από το φθινόπωρο.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button